Tech http://mediapress.al/wp-content/uploads/2020/06/skynews-facebook-generic-file_4769872.jpg

Coca-Cola ndalon të gjitha reklamat në Facebook



Pasuria neto e Zuckerberg është në rënie me 7.21 miliardë dollarë që nga e shtuna, ndërsa çmimi i aksionit në Facebook ra më shumë se 8%, pasi shumë kompani kanë filluar ta bojkotojnë Facebook-un.   

Coca-Cola është marka e fundit për të mbështetur fushatën #StopHateforProfit nga grupet amerikane për të drejtat civile, transmeton Media Press.

Shefi ekzekutiv i Coca-Cola, James Quincey tha të premten se kompania do të ndalonte të gjitha reklamat në mediat sociale për 30 ditë, ndërsa rishikon politikat e saj.

“Nuk ka vend për racizëm në botë dhe nuk ka vend për racizëm në mediat sociale”, shkroi Quincey në faqen e Coca-Cola. “Kompania Coca-Cola do të ndalojë reklamimin e paguar në të gjitha platformat e mediave sociale globalisht për të paktën 30 ditë. Ne do të marrim këtë kohë për të rivlerësuar politikat tona të reklamimit për të përcaktuar nëse nevojiten rishikime.  Ne gjithashtu presim përgjegjësi dhe transparencë më të madhe nga media jonë sociale partnerët”.

Fushata #StopHateforProfit filloi më 19 qershor në vazhdën e vdekjes së George Floyd në duart e policëve të Minneapolis dhe protestat pasuese në mbarë botën. Ajo u nxit nga refuzimi i Facebook-ut për të hequr një postim nga presidenti Donald Trump, i cili kërcënoi protestuesit me dhunë.

Trump shkruajti në postimin e tij, “kur plaçkitjet fillojnë, të shtënat fillojnë” dhe gjithashtu i quajti demonstruesit “banditë”.

Korporatat e mëdha, duke përfshirë Unilever, Hershey Co, North Face, Verizon, dhe shumë të tjera, gjatë javës së fundit, ose ndaluan ose pezulluan për momentin reklamimin e tyre në Facebook dhe platforma të tjera të mediave sociale.