Dieta http://mediapress.al/wp-content/uploads/2020/08/mengjesi.jpg

Cilat ushqime duhet ti hani para dhe pas stërvitjes



Ushqimi që hani ndërsa jeni duke bërë palestër, është shumë i rëndësishëm nëse doni të humbni peshë në mënyrë efektive.

Më poshtë abcneës.al ju ka sjellë një listë të ushqimeve që duhet të hani pas dhe pas stërvitjes, për rezultate pozitive.

Çfarë të hani para stërvitjes

1. Një fetë me bukë të thekur me banane të copëtuar dhe kanellë
Ngrënia e karbohidrateve komplekse është thelbësore për njerëzit që stërviten.

Karbohidratet ju mbushin me energji dhe përmirësojnë metabolizmin tuaj.

2. Një tas kos natyral me bajame
Nëse do të bëni ushtrime kardio duhet të hani një tas kos natyral me arra, para stërvitjes.

Këto produkte do t’ju bëjnë të ndiheni të ngopur për një kohë të gjatë dhe do t’ju japin energji për të sfiduar trupin tuaj.

3. Smoothie me proteina hirre
Kjo pije e shëndetshme mund t’ju japë energji dhe ta përgatisë trupin tuaj për rutinë efektive të trajnimit.

Është e rëndësishme të përzieni proteina gruri dhe fruta të tilla si banane, mango, kivi, boronica, luleshtrydhe dhe pjeshkë.

Çfarë duhet të hani pas stërvitje

1. Gjoks pule të pjekur në avull me brokoli, shparguj dhe lakër brukseli
Kjo pjatë është e shijshme, e shëndetshme dhe ushqyese prandaj është një nga pjatat më të mira pas stërvitjes.

Ngrënia e proteinave me perime mund të ndihmojë në tonifikimin e trupit tuaj dhe në ndërtimin e muskujve të dobët.

2. Vezë të fërguara me avokado dhe tomatorini
Vezët janë të mbushura plot me lëndë ushqyese dhe proteina me cilësi të lartë pasi ato ndihmojnë në rikuperimin e muskujve.

Ju mund të shtoni ndonjë perime dhe djathë në mënyrë që të përmirësoni shijen e pjatës.

3. Një gotë qumësht çokollate
Shkencëtarët besojnë se qumështi i çokollatës është një nga vaktet më të mira për njerëzit që shkojnë rregullisht në palestër, pasi përmban proteina, karbohidrate, sheqer, kalcium dhe ujë që rikthen forcën tuaj pas trajnimit.

Të fundit

Dietë 7-ditore që do t’ju ndihmojë kundër stresit

Stresi është reagimi i trupit ndaj presionit të lartë fizik dhe mendor, që një njeri nuk është në gjendje ta përballojë. Stresi është një përjetim i ndryshëm në varësi të njeriut, p

Nëse doni të humbni peshë bëni këto ndryshime

Mëngjesi është një vakt shumë i rëndësishëm, ai mund të rregullojë ose të prishë ditën tuaj. Ekspertët thonë se mëngjesi është çelësi që aktivizon dhe rrit metabolizmin tonë. Në

Studim: Dieta mesdhetare parandalon demencën dhe humbjen e kujtesës

Vaktet e frymëzuara nga ushqimet tradicionale të Mesdheut mund të ulin rrezikun për shfaqjen e demencës dhe humbjen e kujtesës, sipas një studimi të ri. “Provat vazhdojnë të tregojnë

Kombinoni vezët që të humbni peshë

Ky artikull është shumë i volitshëm për njerëzit që janë dashamirës të vezës dhe vlerave të jashtëzakonshme të saj për organizmin. Në këtë artikull do të mësoni kombinimet jo vetë

Arrat për një dietë të mirë

Një studim tregon se përse duhen konsumuar çdo ditë arra. Sipas një studimi në Penn State University në Pensilvani, të Shteteve të Bashkuara të Amerikës, me udhëheqës Doktor Penny Kris Et

Dieta sipas profesionit

Një regjim ushqimor për çdo profesion. Në bazë të profesionit është e mundur, në fakt, të zgjidhni një dietë të tillë, në mënyrë që ushqimi të japë energjinë e nevojshme për të

Info Tjera