Jetë http://mediapress.al/wp-content/uploads/2021/01/depresion.jpg

Pesë rregulla për pasur një jetë pa depresion



Psikologët këshillojnë t’i përmbahemi këtyre pesë rregullave themelore, falë të cilave do të jemi në gjendje të mbajmë ekuilibrin në çdo situatë.

Mos harroni këto rregulla, veçanërisht në situata të vështira të jetës, atëherë mund të merreni me çdo problem dhe nuk do të përballeni me depresion.

Rregulli numër një
Mendo pozitivisht. Mendimet tona formojnë realitetin tonë.

E rëndësishme është ajo që mendojmë dhe ndiejmë.

Të gjithë mund të mësojnë të kontrollojnë mendimet e tyre dhe, nëse është e nevojshme, të ndalojnë së menduari negativisht.

Rregulli numër dy
Mos mendoni për armiqtë tuaj, mos humbni kohë dhe energji për ta.

Nëse dikush ju ka ofenduar dhe as që mendon të pendohet, ndaloni ta fajësoni dhe ta dënoni këtë person.

Njerëzit që fyejnë të tjerët në fakt janë thellësisht të pakënaqur vetë.

Mos u shoqëroni me njerëz toksikë dhe mos prisni mirënjohje për veprat tuaja të mira.

Rregulli numër tre
Vetë-keqardhja nuk diskutohet! Absolutisht çdo person ka probleme, por dikush i kapërcen ato, dhe dikush bie në depresion për shkak të gjërave të vogla.

Gëzohuni për gjithçka që keni. Nëse keni një çati mbi kokë dhe hani çdo ditë – ia vlen të vlerësoni jetën.

Shikoni përreth jush, bota është e bukur, bekimet ju rrethojnë nga të gjitha anët, ju vetëm duhet të mësoni t’i vini re ato.

Rregulla numër katër
Bëhuni vetja dhe mos imitoni të tjerët. Ju nuk duhet ta krahasoni veten me dikë, sepse ju jeni një person unik dhe duhet të jeni krenar për këtë.

Ju keni shumë virtyte që njerëzve të tjerë mund t’u mungojnë.

Besoni në veten tuaj, zhvillohuni, mësoni gjëra të reja, bëni një jetë të përmbushur.

Rregulli numër pesë
Mos u shqetësoni për problemet tuaja dhe përpiquni të kënaqni të tjerët.

Psikologët thonë se nëse bëni vepra të mira çdo ditë për dy javë, atëherë mund të harroni dekurajimin dhe depresionin.

Bëni të lumtur njerëzit përreth jush me një buzëqeshje, një fjalë të këndshme, lëng të shijshëm ose diçka të tillë.

Të fundit

Sa më shumë net pa gjumë, aq kujtesë të dobët do të keni

Gjumi nuk është një gjendje e pavetëdijshme, por më tepër se aq, një gjendje prehjeje mendore dhe trupore. Një zbulim i publikuar disa ditë më parë zbulon se mjafton një natë pa gjumë p

Bota pas Coronas është një botë tjetër

Kush jam unë, dhe nëse po, sa vetë? Me këtë pyetje disi komplekse, filozofi modern Richard David Precht i çoi dikur lexuesit e tij në një udhëtim zbulimi të vetes. Aktualisht, shumë njerëz

Nuk e dini akoma se çfarë është ndarja, nëse s’keni kaluar nëpër këto faza

Ndarja ndodhi. Asgjë e jashtëzakonshme, por s’mund ta themi këtë sidomos në fillimet e saj. Nuk ka shkëputje të lehta dhe përgjithësisht shumica e ndarjeve kalojnë nëpër disa faza. Nëse

Nëse s’doni probleme me shëndetin, mos e mbani stresin brenda vetes

Rezultatet e këtij studimi sugjerojnë se mbajtja e stresit mund të jetë problematike për shëndetin. Nëse arrini t’i largoni menjëherë nga mendja ngjarjet stresuese, do t’i bëni mirë sh

Përfitimet shëndetësore nëse pini ujë sapo të zgjoheni

Sipas shkencëtarëve japonezë është e rëndësishme që në mëngjes me stomakun bosh duhet të konsumojmë 600 ml ujë. Uji do të pastrojë barkun tuaj, por edhe zvogëlon rrezikun e zhvillimit

Ndryshimet klimatike po ‘vrasin’ detin Marmara

Turqia do të fillojë sot një fushatë të madhe të pastrimit për të shpëtuar Detin Marmara nga algat e tepërta. Duke përsëritur një plan të ri veprimi me 22 pika, Ministria e Mjedisit dhe

Info Tjera