Jetë http://mediapress.al/wp-content/uploads/2021/02/auto_2E259F72-4A8D-4D7E-A6FE-8B2EFA8DE5A71613571266.jpeg

Sekreti japonez për një jetë të gjatë dhe të lumtur



Në Japoni, miliona njerëz kanë ikigai, prandaj ata kërcejnë nga shtrati çdo mëngjes.

Pse zgjohesh në mëngjes? Ishulli japonez i Okinavas, nga i cili rrjedh koncepti i ikigai, është vendi me përqindjen më të madhe të mbi 100-vjeçarëve në botë.

A mundet që koncepti i ikigai të jetë një nga arsyet për këtë jetëgjatësi?

Ikigai shpesh përfaqësohet si kryqëzim i katër elementëve themelorë:

– Çfarë doni (pasioni juaj)

– Çfarë i duhet botës (fati juaj)

– Për çfarë jeni të mirë (thirrja juaj)

– Diçka për të cilën mund të merrni para (profesioni tuaj)

Kur gjeni një aktivitet për veten tuaj që mund të regjistroheni në mënyrë të sigurt në të katër kategoritë, do të gjeni ikigain tuaj, duke e mbushur jetën tuaj me lumturi, një ndjenjë përmbushjeje, dhe duke e bërë atë shumë më të gjatë. Si të merrni ikigai-n tuaj? Së pari, bëjini vetes këto katër pyetje:

1. Çfarë më pëlqen?

2. Në çfarë jam vërtet i mirë?

3. Për çfarë mund të fitoj para tani – ose për çfarë mund ta bëj nëse thjesht doja dhe bëja ca përpjekje?

4. Çfarë kërkon bota nga unë?

Në librin e tyre, Hector Garcia dhe Francis Miralles rendisin dhjetë rregulla që mund të ndihmojnë këdo që të gjejë ikigain e vet. Këto janë rregullat:

1. Jini aktivë, mos hiqni dorë nga gjërat që doni të bëni.

2. Braktisni urgjencën, filloni të jetoni më ngadalë dhe në një mënyrë të matur.

3. Mos hani me tepri: Hani aq sa të ndiheni 80% të ngopur.

4. Rrethohuni me miq të mirë.

5. Qëndroni në formë me ushtrime të lehta, të përditshme.

6. Buzëqeshini njerëzve përreth jush dhe vlerësojini ata për ata që janë.

7. Rilidhuni me natyrën.

8. Jini mirënjohës botës dhe fatit për gjithçka që na e bën ditën më të ndritshme dhe na bën të ndihemi të gjallë.

9. Jetoni në të tashmen, jo në të kaluarën ose në të ardhmen.

10. Ndiqni ikigai-n tuaj.

Ikigai juaj mund të zbulojë se çfarë ju pëlqen vërtet.

Të fundit

Sa më shumë net pa gjumë, aq kujtesë të dobët do të keni

Gjumi nuk është një gjendje e pavetëdijshme, por më tepër se aq, një gjendje prehjeje mendore dhe trupore. Një zbulim i publikuar disa ditë më parë zbulon se mjafton një natë pa gjumë p

Bota pas Coronas është një botë tjetër

Kush jam unë, dhe nëse po, sa vetë? Me këtë pyetje disi komplekse, filozofi modern Richard David Precht i çoi dikur lexuesit e tij në një udhëtim zbulimi të vetes. Aktualisht, shumë njerëz

Nuk e dini akoma se çfarë është ndarja, nëse s’keni kaluar nëpër këto faza

Ndarja ndodhi. Asgjë e jashtëzakonshme, por s’mund ta themi këtë sidomos në fillimet e saj. Nuk ka shkëputje të lehta dhe përgjithësisht shumica e ndarjeve kalojnë nëpër disa faza. Nëse

Nëse s’doni probleme me shëndetin, mos e mbani stresin brenda vetes

Rezultatet e këtij studimi sugjerojnë se mbajtja e stresit mund të jetë problematike për shëndetin. Nëse arrini t’i largoni menjëherë nga mendja ngjarjet stresuese, do t’i bëni mirë sh

Përfitimet shëndetësore nëse pini ujë sapo të zgjoheni

Sipas shkencëtarëve japonezë është e rëndësishme që në mëngjes me stomakun bosh duhet të konsumojmë 600 ml ujë. Uji do të pastrojë barkun tuaj, por edhe zvogëlon rrezikun e zhvillimit

Ndryshimet klimatike po ‘vrasin’ detin Marmara

Turqia do të fillojë sot një fushatë të madhe të pastrimit për të shpëtuar Detin Marmara nga algat e tepërta. Duke përsëritur një plan të ri veprimi me 22 pika, Ministria e Mjedisit dhe

Info Tjera