Shëndeti http://mediapress.al/wp-content/uploads/2020/07/healthy-foods-make-you-gain-weight.jpg

10 ushqimet që duhet ti shmangni për ulur dhjamin në bark



Nëse dëshironi të zvogëloni dhjamin në bark, duhet të zgjidhni një plan të duhur diete dhe një rutinë efektive trajnimi.

Shmangia e këtyre produkteve të dëmshme është thelbësore për humbjen e peshës tuaj.

Kështu që ne duam t’ju tregojmë listën e ushqimeve që duhet të shmangni në mënyrë që të keni barkun që gjithmonë keni ëndërruar.

Produkte pa sheqer
Produktet pa sheqer janë pa sheqer të bardhë por ato përmbajnë shumë kalori.

Ushqime që shkaktojnë fryrje të stomakut
Shmangni produktet që shkaktojnë fryrje të stomakut siç janë lakrat, fasulet, bizelet dhe pijet me gaz.

Akullore
Akulloret përmbajnë shumë sheqer dhe yndyrna, kështu që nëse ëndërroni të keni bark të sheshtë duhet t’i qëndroni larg.

Patatet e skuqura
Nuk është sekret që ushqimi i skuqur nuk është i mirë për humbjen e peshës.

Por patatet e skuqura janë një bombë që përmban yndyrna të ngopura dhe kalori.

Majoneza
Majoneza është e dëmshme pasi përmban 80% yndyrë.

Më mirë ta zëvendësoni me salcë kosi.

Ushqimi i shpejtë
Takot, hamburgerët, picat dhe patatet e skuqura janë të shijshme por përmbajnë shumë kalori.

Çdo copë picë që ju hani, ju largon nga barku juaj i ëndrrave.

Kripa e tepërt
Kufizoni marrjen e kripës për të parandaluar fryrjen e barkut.

Çamçakëz
Kur përtypni një çamçakëz trupi juaj i dërgoni një sinjal në trurin tuaj duke ju bërë të ndieni uri.

Pijet freskuese
Këto pije ngadalësojnë metabolizmin tuaj dhe ju bëjnë të shëndosheni.

Pijet alkoolike
Alkooli përmban shumë kalori dhe sheqer.

Pirja e pijeve alkoolike rrit oreksin dhe çon në ngrënie të tepërt.

Kështu që shmangni pirjen e alkoolit ndërsa ndiqni një dietë.

Të fundit

Sa më shumë net pa gjumë, aq kujtesë të dobët do të keni

Gjumi nuk është një gjendje e pavetëdijshme, por më tepër se aq, një gjendje prehjeje mendore dhe trupore. Një zbulim i publikuar disa ditë më parë zbulon se mjafton një natë pa gjumë p

Nëse s’doni probleme me shëndetin, mos e mbani stresin brenda vetes

Rezultatet e këtij studimi sugjerojnë se mbajtja e stresit mund të jetë problematike për shëndetin. Nëse arrini t’i largoni menjëherë nga mendja ngjarjet stresuese, do t’i bëni mirë sh

Përfitimet shëndetësore nëse pini ujë sapo të zgjoheni

Sipas shkencëtarëve japonezë është e rëndësishme që në mëngjes me stomakun bosh duhet të konsumojmë 600 ml ujë. Uji do të pastrojë barkun tuaj, por edhe zvogëlon rrezikun e zhvillimit

Zvogëloni sëmundjet e zemrës me një gotë qumësht

Sëmundja e zemrës është shkaku kryesor i vdekjes në Shtetet e Bashkuara, sipas Qendrave për Kontrollin dhe Parandalimin e Sëmundjeve (CDC) dhe nuk është gjithmonë e lehtë të zbulosh nëse

Sëmundjet që fshihen në pëllëmbën e dorës

Ndodh shpesh që të përjetojmë mpirje të duarve apo ndjesinë e shpimit me gjilpërë në gishta. Kjo ndjesi mund të jetë e përkohshme, si rezultat i lodhjes, por mund të paralajmërojë edhe

Si mund ta largoni peshën e tepërt në formë natyrale

Dhjamosja e mëlçisë është një problem shëndetësor që ka të bëjë me akumulimin e sasive të mëdha të triglicerideve të yndyrës në qelizat e këtij organi. Mëlçia është e rëndësis

Info Tjera