Shëndeti http://mediapress.al/wp-content/uploads/2021/01/ushqimi.jpeg

5 ushqimet kryesore që nuk duhet të mungojnë asnjëherë në shtëpinë tuaj



Faktorët që ndikojnë në mirëqënien e popullatës janë të ndryshëm, përfshirë këtu aktiviteti fizik apo menaxhimi i stresit, megjithatë faktori kryesor mbetet mënyra se si ushqeheni dhe çfarë konsumoni. Ka disa ushqime bazë sipas dietologëve që nuk duhet të mungojnë kurrësesi në frigoriferin tuaj, për të pasur një imunitet sa më të fortë që janë. Ne i sjellim ato më poshtë sipas ‘HealthyOnline’:
1. Frutat
Mund t’i shoqëroni me mjalt ose kos.
2. Perimet
Edhe perimet (e ngrira) janë në listë. Një nga mënyra më të lehta të gatimit është t’i piqni në furrë me vaj ulliri, hudhra dhe erëza.
3. Bukë
Buka integrale është një nga sugjerimet më të shpeshta që vjen nga dietologët. Mund ta kombinoni atë në shumë forma duke bërë tost.
4. Fruta të thata
Ekspertët thonë se duhet të hani dy grusht fruta të thata çdo ditë pasi kjo ndihmon në uljen e rrezikut të atakut të zemrës, kancerit dhe çështjeve të tjera shëndetësore.
5. Drithërat e plota
Me drithëra ju mund të gatuani vakte, mes-vakte të vogla gjatë ditës duke ngrënë kështu shëndetshëm.

Të fundit

Dy mënyra për të vërejtur nëse po përjetoni COVID-19 apo ftohje

Gjatë kohës më të ftohtë të vitit, kur ftohjet dhe gripi vazhdojnë, ne priremi të shmangim takimin me miq dhe familje. Për fat të mirë, është e lehtë të thuash nëse ke të bësh vetëm

Disa nga pijet që do ju ndihmojnë të flini të qetë gjatë natës

Ekzistojnë disa pije që ju ndihmojnë të bëni gjumë të qetë gjatë natës. Dy janë rregullat të cilat duhet të zbatohen me patjetër: Ndaloni të hani dhe pini të paktën dy orë para gjumi

Dëshironi të humbni në peshë: Hani mollë

Me siguri e dini se pemët dhe perimet mund t’ju ndihmojnë të humbni në peshë. Një nga pemët më të mira për ta konsumuar janë mollët, madje ekziston një thënie: “Një mollë n

8 ushqimet që ju mbrojnë nga diabeti

Niveli i lartë i sheqerit në gjak, jo vetëm se dërgon te diabeti, por sigurisht se shkatërron veshkat, pankreasin dhe mëlçinë. Në vijim ju paraqesim tetë nga artikujt ushqimorë, që paranda

Benefitet e Vitaminës D në trurin e njeriut

Një studimi kryer nga shkencëtarët e Universitetit të Oksfordit, sugjeron se mirëmbajtja e niveleve të Vitaminës D ul rrezikun e sklerozës së shumëfishtë. I njëjti rekomandim vjen edhe nga

​Kështu mund ta parandaloni infektimin nga pneumonia

Forcimi i trupit me burime natyrore të acideve yndyrore omega-3 mundëson parandalimin e pneumonisë për shkak të infeksionit të virusit. Rritja e imunitetit është çelësi për të luftuar viru

Info Tjera