Shëndeti http://mediapress.al/wp-content/uploads/2021/01/pagjumesi-750x500-1.jpg

Çfarë duhet të hash nëse ke probleme me gjumin



Nëse çdo natë përpiqesh në shtrat e kthehesh sa majtas-djathtas, ke dëgjuar edhe shumë këshilla për një gjumë më të mirë si të shmangësh kafen, të fikësh televizorin, kompjuterin, të mbash dhomën të errët etj.

Por një studim i ri nga Akademia Amerikane e Mjekësisë, i publikuar në “Clinical Sleep Medicine”, jep disa këshilla për atë që duhet të hash para se të bësh një gjumë të qetë dhe të shëndetshëm.

Sipas studimit, ushqimet e pasura me fibra dhe me yndyrë të ulët lidhen drejtpërdrejt me cilësinë e mirë të gjumit.

Studimi, i udhëhequr nga profesorët e “University Medical Center” në Kolumbi, ka marrë rastin e 26 të rriturve, duke studiuar mënyrën se si flinin dhe çfarë hanin para se të flinin.

Në një kohë kur ata janë ndjekur gjatë 9 orëve të natës, ka rezultuar se flinin mesatarisht shtatë orë e gjysmë në natë.

Për tri ditë, studiuesit kontrolluan edhe dietat e tyre dhe po kështu edhe gjumin gjatë këtyre netëve.

Pas kësaj, pjesëmarrësit në studim u lejuan t’i zgjedhin vetë ushqimet për një ditë.

Pasi studiuan gjumin e tyre edhe gjatë asaj nate, studiuesit arritën në një konkluzion: kur një nutricionist u jepte pjesëmarrësve ushqime të shëndetshme, të pasura me proteina dhe me nivele shumë të ulëta në yndyra, ata mund t’i zinte gjumi për jo më shumë se 17 minuta.

Ndërsa, kur pjesëmarrësit në studim e zgjodhën vetë ushqimin, koha derisa t’i zinte gjumi shkonte deri në 30 minuta, pra gati dy herë më gjatë.

Ushqimet me përmbajtje sheqeri, me fibra të ulëta dhe me shumë yndyrë ndikojnë në mbajtjen zgjuar.

Duke pasur parasysh se ushqimi i pjesëmarrësve u kontrollua për tri ditë dhe në të katërtën ata ishin “free” në zgjedhjen e ushqimeve, tregon re se edhe një ditë e vetme ndikon në cilësinë e gjumit.

“Ky studim thekson faktin se dieta dhe gjumi krijojnë bashkërisht strukturën e një jete të shëndetshme”, thotë Presidenti i “Akademisë Amerikane të Mjekësisë”, Dr. Nathaniel Watson.

“Për shëndetin optimal është e rëndësishme të bësh ato zgjedhje të mënyrës së jetesës, të cilat promovojnë gjumë të shëndetshëm, të tilla si dietat e shëndetshme dhe ushtrimet e rregullta.”

Të fundit

Sa më shumë net pa gjumë, aq kujtesë të dobët do të keni

Gjumi nuk është një gjendje e pavetëdijshme, por më tepër se aq, një gjendje prehjeje mendore dhe trupore. Një zbulim i publikuar disa ditë më parë zbulon se mjafton një natë pa gjumë p

Nëse s’doni probleme me shëndetin, mos e mbani stresin brenda vetes

Rezultatet e këtij studimi sugjerojnë se mbajtja e stresit mund të jetë problematike për shëndetin. Nëse arrini t’i largoni menjëherë nga mendja ngjarjet stresuese, do t’i bëni mirë sh

Përfitimet shëndetësore nëse pini ujë sapo të zgjoheni

Sipas shkencëtarëve japonezë është e rëndësishme që në mëngjes me stomakun bosh duhet të konsumojmë 600 ml ujë. Uji do të pastrojë barkun tuaj, por edhe zvogëlon rrezikun e zhvillimit

Zvogëloni sëmundjet e zemrës me një gotë qumësht

Sëmundja e zemrës është shkaku kryesor i vdekjes në Shtetet e Bashkuara, sipas Qendrave për Kontrollin dhe Parandalimin e Sëmundjeve (CDC) dhe nuk është gjithmonë e lehtë të zbulosh nëse

Sëmundjet që fshihen në pëllëmbën e dorës

Ndodh shpesh që të përjetojmë mpirje të duarve apo ndjesinë e shpimit me gjilpërë në gishta. Kjo ndjesi mund të jetë e përkohshme, si rezultat i lodhjes, por mund të paralajmërojë edhe

Si mund ta largoni peshën e tepërt në formë natyrale

Dhjamosja e mëlçisë është një problem shëndetësor që ka të bëjë me akumulimin e sasive të mëdha të triglicerideve të yndyrës në qelizat e këtij organi. Mëlçia është e rëndësis

Info Tjera