Shëndeti http://mediapress.al/wp-content/uploads/2021/03/vitamin-f.png

Cila është rëndësia e vitaminës F për shëndetin?



Ju tashmë e dini se sa të rëndësishme janë trupi ynë vitamina C, zinku dhe gjërat e tjera që forcojnë imunitetin.

Por a e dini se çfarë është vitamina F dhe në cilat ushqime gjendet?

Vitamina F është një term i përdorur bashkërisht për dy yndyrna që janë jetike për funksionimin normal të trupit.

Acidet yndyrore thelbësore që së bashku bëjnë vitaminën F janë diçka që trupi ynë nuk mund ta “bëjë”, prandaj ato duhet të merren përmes dietës.

Këto janë acide yndyrore ALA dhe LA, të cilat rregullojnë funksionet e trurit dhe sistemit kardiovaskular.

Ato u zbuluan në vitet 1920, kur shkencëtarët përcaktuan se një dietë pa yndyrë ka efekt negativ në shëndet.

Vitamina F është e rëdësishme për rritjen e kalorive, ndihmon në ndërtimin dhe mirëmbajtjen e strukturës qelizore, rritjen dhe zhvillimin, dhe trupi i shndërron ato në yndyrna të tjera të nevojshme për mirëmbajtjen e sistemit.

Merr pjesë në krijimin e substancave që rregullojnë presionin e gjakut, mpiksjen e gjakut, imunitetin dhe funksione të tjera të trupit.

Mungesa e kësaj vitamine mund të çojë në simptoma të ndryshme të tilla si probleme të trurit ose shikimit, lëkurë të thatë, rënie të flokëve, shërim të ngadaltë të plagës ose rritje të ngadaltë tek fëmijët.

Si funksionon vitamina F?
Këto dy yndyrna zvogëlojnë proceset inflamatore dhe rrezikun e diabetit 2, rregullojnë nivelet e sheqerit në gjak, forcojnë zemrën, janë veçanërisht të rëndësishme për gratë shtatzëna për shkak të zhvillimit të fetusit dhe ka prova që sugjerojnë se ato janë të rëndësishme për shëndetin mendor.

Në cilat ushqime gjendet ajo?
Nëse i merrni me ushqim të mjaftueshëm, nuk keni nevojë të merrni suplemente.

Shumica e ushqimeve të rekomanduara përmbajnë të dyja këto acide yndyrore, në përmasa të ndryshme.

Vaji i ullirit, farat e lulediellit, bajamet, por edhe soja dhe vaji i misrit, janë të pasura me këtë substancë.

Gjendet gjithashtu tek fara e lirit dhe vaji, farat dhe arrat e të cilave.

Në sasi të vogla gjendet edhe në produktet e qumështit.

Të fundit

Sa më shumë net pa gjumë, aq kujtesë të dobët do të keni

Gjumi nuk është një gjendje e pavetëdijshme, por më tepër se aq, një gjendje prehjeje mendore dhe trupore. Një zbulim i publikuar disa ditë më parë zbulon se mjafton një natë pa gjumë p

Nëse s’doni probleme me shëndetin, mos e mbani stresin brenda vetes

Rezultatet e këtij studimi sugjerojnë se mbajtja e stresit mund të jetë problematike për shëndetin. Nëse arrini t’i largoni menjëherë nga mendja ngjarjet stresuese, do t’i bëni mirë sh

Përfitimet shëndetësore nëse pini ujë sapo të zgjoheni

Sipas shkencëtarëve japonezë është e rëndësishme që në mëngjes me stomakun bosh duhet të konsumojmë 600 ml ujë. Uji do të pastrojë barkun tuaj, por edhe zvogëlon rrezikun e zhvillimit

Zvogëloni sëmundjet e zemrës me një gotë qumësht

Sëmundja e zemrës është shkaku kryesor i vdekjes në Shtetet e Bashkuara, sipas Qendrave për Kontrollin dhe Parandalimin e Sëmundjeve (CDC) dhe nuk është gjithmonë e lehtë të zbulosh nëse

Sëmundjet që fshihen në pëllëmbën e dorës

Ndodh shpesh që të përjetojmë mpirje të duarve apo ndjesinë e shpimit me gjilpërë në gishta. Kjo ndjesi mund të jetë e përkohshme, si rezultat i lodhjes, por mund të paralajmërojë edhe

Si mund ta largoni peshën e tepërt në formë natyrale

Dhjamosja e mëlçisë është një problem shëndetësor që ka të bëjë me akumulimin e sasive të mëdha të triglicerideve të yndyrës në qelizat e këtij organi. Mëlçia është e rëndësis

Info Tjera