Shëndeti http://mediapress.al/wp-content/uploads/2020/11/coffee-and-green-tea.jpg

Dy pije magjike që mund të rrisin jetën e atyre që vuajnë nga diabeti i tipit 2



Nëse keni diabet tip 2 dhe ju pëlqen të pini çaj jeshil ose kafe, hulumtimi i ri sugjeron se mund të zvogëloni shanset për një vdekje të parakohshme. 

Por ju duhet t’i doni vërtet këto pije.

Studimi zbuloi se të pirit katër ose më shumë filxhanë çaj jeshil së bashku me dy filxhanë kafe çdo ditë lidhej me një rrezik 63% më të ulët të vdekjes gjatë ndjekjes mesatare pesë-vjeçare.

Më vete, një filxhan i vetëm kafe ose çaj jeshil çdo ditë mund të ulë rrezikun e vdekjes së hershme përkatësisht me 12% në 15%.

“Pijet e njohura të tilla si çaji jeshil dhe kafeja mund të kenë efekte promovuese tek shëndeti. Ne kemi treguar se konsumi më i lartë i çajit jeshil dhe kafe u shoqërua me vdekshmëri të ulët të të gjitha shkaqeve dhe efekti i tyre i kombinuar duket të jetë shtesë në njerëzit me diabet të tipit 2“, tha autori kryesor Dr. Yuji Komorita, një profesor asistent në Shkollën e Shkencave Mjekësore të Universitetit Kyushu në Fukuoka, Japoni.

Komorita tha se është e panjohur se si cilado pije mund të ndihmojë shëndetin.

Të dyja përmbajnë lëndë ushqyese që mund të zvogëlojnë inflamacionin, ndër përfitimet e tjera të shëndetshme.

Meqenëse kafeja dhe çaji jeshil së bashku ishin të lidhura me një rrezik edhe më të ulët të vdekjes së hershme, Komorita sugjeroi që secila mund të ketë substanca të ndryshme të dobishme që veprojnë në sëmundje të ndryshme. 

Por Komorita shtoi një paralajmërim të rëndësishëm:

Ky studim nuk ishte krijuar për të provuar shkakun dhe pasojën.

Si një studim vëzhgimi, ai mund të gjejë vetëm një shoqatë.

Komorita gjithashtu theksoi se studiuesit nuk kishin shumë informacione rreth pjesëmarrësve që mund të ndikonin në gjetjet, siç janë arsimimi, të ardhurat dhe historia e tyre familjare. 

Studimi përfshiu pothuajse 5,000 të rritur japonezë (mosha mesatare: 66) me diabet tip 2.

Pothuajse 2,800 ishin burra. Shëndeti i tyre u ndoq për rreth 5 vjet.

Pjesëmarrësit plotësuan një pyetësor të gjatë për ushqim dhe pije që pyeste se sa çaj jeshil dhe kafe kishin çdo ditë.

Atyre gjithashtu iu bënë pyetje për stilin e jetës, si p.sh. sa ushtrime, alkool dhe zakone të pirjes së duhanit dhe sa gjumë zakonisht.

Vetëm rreth 600 pjesëmarrës nuk pinë çaj jeshil. Rreth 1000 nuk pinë kafe.

Nga ata që pinë çaj jeshil, më shumë se 1,100 pinin deri në një filxhan në ditë, pothuajse 1,400 kishin dy deri në tre dhe gati 1,800 pinin katër ose më shumë gota çdo ditë, treguan zbulimet. 

Për pirësit e kafesë, 1,300 kishin deri në një filxhan të vetëm çdo ditë, më shumë se 960 kishin një filxhan dhe 1,660 kishin dy ose më shumë në ditë. 

Gjatë periudhës së ndjekjes, pak më shumë se 300 pjesëmarrës vdiqën.

Në krahasim me njerëzit që nuk pinë asnjë pije, pjesëmarrësit që kishin çaj jeshil ose kafe kishin më pak të ngjarë të vdisnin gjatë studimit, zbuluan studiuesit. 

Ata që pinë të dy kishin uljet më të mëdha në rrezikun e vdekjes.

Dhe, sa më shumë që keni pirë, aq më të ulëta janë shanset për të vdekur, zbuloi studimi.

Njerëzit që kishin më shumë se katër filxhanë çaj jeshil çdo ditë kishin një rrezik 40% më të ulët njësoj si ata që pinë dy ose më shumë filxhanë kafe.

Ata që kishin vetëm një nga këto pije çdo ditë kishin një shans 15% ose më të ulët të vdekjes së hershme.

Dr. Minisha Sood, një endokrinologe në Spitalin Lenox Hill në New York City, nuk ishte përfshirë në studim, por ishte e njohur me gjetjet.

“Efektet pozitive të çajit jeshil nuk janë specifike për njerëzit me diabet,” tha ajo. 

“Është treguar në studime të shumta të popullsisë se njerëzit në Japoni që konsumojnë sasi të konsiderueshme të çajit jeshil përjetojnë një shkallë më të ulët të vdekshmërisë nga të gjitha shkaqet dhe sëmundjet kardiovaskulare”. 

Ndërsa studiuesit gjetën një lidhje të ngjashme për njerëzit në Japoni me diabet tip 2, Sood tha se gjetjet mund të mos vlejnë për popullatën e SHBA. 

Cilësia e çajit jeshil në Japoni ka të ngjarë të jetë e ndryshme, ashtu si edhe popullata, shpjegoi ajo.

“Çaji jeshil dhe kafeja mund të ofrojnë një përfitim për të gjithë sepse ato janë bërë nga bimë dhe të gjitha bimët si frutat dhe perimet vijnë së bashku me antioksidantë të dobishëm dhe kimikate fitokimike që mund të zvogëlojnë inflamacionin”, tha ajo.

Të fundit

Lëngu i frutave po aq i pashëndetshëm sa pijet me sheqer?

Shumë organizata shëndetësore kanë lëshuar deklarata zyrtare duke inkurajuar njerëzit të zvogëlojnë marrjen e pijeve me sheqer dhe disa vende kanë arritur deri në zbatimin e një takse për

Vitamina që mbron zemrën

Infarkti i miokardit është një ndër shkaqet kryesore të vdekjeve në të gjithë botën dhe studiuesit po kërkojnë mundësi të reja trajtimi për të riparuar një miokard të dëmtuar. Fatkeq

Çaji i zi është një “thesar” i vërtetë

Në ditët e sotme, çaji i zi përbën një ndër preferencat kryesore të njerëzve. Megjithatë, ky çaj nuk është vlerësuar vetëm për shijen e mirë, por gjithashtu dhe për përfitimet e shu

5 ushqimet kryesore që nuk duhet të mungojnë asnjëherë në shtëpinë tuaj

Faktorët që ndikojnë në mirëqënien e popullatës janë të ndryshëm, përfshirë këtu aktiviteti fizik apo menaxhimi i stresit, megjithatë faktori kryesor mbetet mënyra se si ushqeheni dhe

Ushqimet që ju ndihmojnë kur keni probleme me lukthin

Bademat Bademet janë shumë të mirë e sidomos për tretje për shkak të sasisë së lartë të vajit që ka e neutralizon acidin në lukth. Hani një grusht badem dhe pas gjysmë ore s’do keni m

Çfarë pëson organizmi juaj nëse hani shpejtë?

Ngrënia me shpejtësi është e gabuar dhe rrit rrezikun e sëmundjeve të zemrës, diabetit dhe hemoragjisë cerebrale, shkruan “AgroWeb”. Ky është konkluzioni i një studimi të kryer në Jap

Info Tjera