Shëndeti http://mediapress.al/wp-content/uploads/2021/03/CholesterolFoods-1.jpg

Gjitha ushqimet që iu nevojiten për të ulur nivelin e kolesterolit



Kolesteroli i keq rrit rrezikun e sëmundjeve kardiovaskulare ku përfshihen sëmundjet e zemrës dhe ataku në zemër, shkruan “AgroWeb”.

Kolesteroli ndahet në tre kategori: lipoproteinë e një dendësie të ulët,  tepër të ulët dhe tepër të lartë, transmeton lajmi.net.

Lipoproteina e një dendësie të lartë është shumë e mirë për shëndetin.

Dy të tjerat janë të dëmshme.

Sipas ekspertëve, niveli i shëndetshëm i kolesterolit është si më poshtë:

Kolesteroli i plotë duhet të jetë më pak se 200 mg/dl (miligramë për një decilitër gjaku)

Kolesteroli LDU duhet të jetë më pak se 100 mg/dl

Kolesteroli LDL duhet të jetë 40 mg/dl  ose pak më i lartë.

Niveli i triglicerideve duhet të jetë më i ulët se 150 mg/dl.

Sipas të dhënave të AgroWeb.org, ndryshimet në ushqyerje dhe stilin e jetesës janë të nevojshme për uljen e kolesterolit.

Niveli i kolesterolit matet me një analizë të thjeshtë gjaku.

Në këtë artikull të AgroWeb.org do të mësoni më shumë për ushqimet që ndihmojnë në ruajtjen e niveleve të shëndetshme të kolesterolit.List of foods that help to lower cholesterol

Tërshëra

Tërshëra përmban sasi të larta të fibrës së tretshme e cila ndihmon në uljen e nivelit të lipoproteinës së dendësisë së ulët.

Fibra pakëson përthithjen e kolesterolit në gjak, ndërkohë që fibra ju mban të ngopur për shumë gjatë.

Tërshëra gjithashtu ul rrezikun e diabetit të tipit 2 dhe sëmundjeve kardiovaskulare.

Bajamet

Bajamet përmbajnë shumë yndyrna mono-të-pangopura dhe polio-të-pangopura.

Ato gjithashtu janë të pasura me fibër.

Bajamet rrisin nivelet e kolesterolit të mirë dhe ulin nivelet e atij të keq.

Ekspertët rekomandojnë ngrënien e një grushti me bajame çdo ditë por jo më shumë.

Lëngu I Portokallit

Prania e vitaminës C tek lëngu i freskët i portokallit me gjithë tul ndihmon në uljen e kolesterolit.

Lëngu i portokallit përmirëson edhe profilin e lipideve në gjak.

Nëse i druheni sheqerit në gjak, atëherë AgroWeb.org rekomandon ngrënien e disa portokalleve në ditë.

Salmoni

Peshku salmon është i pasur me acide yndyrore omega-3 që e mbrojnë shëndetin nga kolesteroli i lartë dhe rreziku i sëmundjeve të zemrës.

Ekspertët rekomandojnë ngrënien e një-dy racioneve me salmon çdo javë.

Does Shrimp Raise Cholesterol?

Vaji I Ullirit

Yndyrnat mono-të-pangopura tek vaji i ullirit ulin nivelin e kolesterolit të keq dhe pengojnë atakun në zemër.

Ekspertët rekomandojnë konsumin e dy lugëve gjelle me vaj ulliri ekstra të virgjër por tregoni kujdes sepse ky vaj përmban shumë kalori.

Avokadot

Avokadot përmbajnë yndyrna mono-të-pangopura që janë shumë të shëndetshme.

Ato ulin nivelin e kolesterolit të keq por edhe e ushqejnë organizmin me proteinë, fibër, vitamina e minerale.

Sipas informacioneve të AgroWeb.org, ekspertët rekomandojnë ngrënien e një avokadoje në ditë.

Hudhra

Hudhra ul kolesterolin, tensionin e gjakut dhe e mbron zemrën.

Për shumë njerëz ajo është një alternativë e shkëlqyer ndaj medikamenteve

Ekspertët rekomandojnë ngrënien e dy deri në tre thelbinjve hudhër me stomak bosh çdo ditë.

Çokollata E Zezë

Kjo ëmbëlsirë mundet të ulë me efikasitet nivelin e kolesterolit të keq.

Ajo përmban shumë antioksidantë dhe flavonoidë që pengojnë bllokimin e enëve të gjakut.

Ekspertët rekomandojnë ngrënien e një deri në dy copëzave të çokollatës së zezë me të paktën 60 përqind përmbajtje kakaoje në ditë.

Këshilla Të Tjera Për Uljen E Kolesterolit

Ekspertët rekomandojnë aktivitetin fizik, lënien e duhanit, shmangien e alkolit dhe konsumin e pakët të yndyrnave të ngopura.

Për më tepër, ata rekomandojnë shmangien e ushqimeve me yndyrë, karbohidrate dhe sheqerna të përpunuara.

Mishi i kuq, produktet e bulmetit me yndyrë, dhe ushqimet e përpunuara duhen shmangur gjithashtu.

Të fundit

Zbuloni çfarë tregon forma e trupit për shëndetin e zemrës

Një studim i publikuar së fundmi në Revistën Evropiane për zemrën, thotë se forma e trupit e njeriut është sinjalizuesi më i mirë i sëmundjeve të zemrës. Në krahasim me indeksin e masë

Qumështi apo kosi, cili është më i mirë për mëngjes?

Produktet e bulmetit janë një pjesë e rëndësishme e çdo regjimi të shëndetshëm ushqimor. Megjithatë, në disa aspekte, përzgjedhja e llojit të duhur të produkteve të bulmetit bën një n

Balsami i mrekullueshëm për shëndetin dhe gjithë organizmin

Vetitë kuruese të lules së basanit, një bimë barishtore që në gjendje natyrale rritet kudo, janë të njohura në mbarë botën. Përdorimi i gjerë i kësaj bime në mjekësinë popullore apo

Mjekët e konsiderojnë minierë të vërtetë vlerash ushqyese

Shpeshherë janë quajtur edhe “Pema e paqes” për shkak të mbijetesës së bombës në Nagasaki, Molla e Lindjes, Pema e 7 Virtyteve apo Ushqimi i Perëndive etj, me pak fjalë hurma është fru

Përfitimet shëndetësore të çajit jeshil me limon

Çaji jeshil me lëng limoni është një pije qetësuese që mund ta shijoni në çdo kohë të ditës. Ky lëng është gjithashtu shumë ushqyes dhe hulumtimet kanë zbuluar se shoqërohet me një

Sa më shumë net pa gjumë, aq kujtesë të dobët do të keni

Gjumi nuk është një gjendje e pavetëdijshme, por më tepër se aq, një gjendje prehjeje mendore dhe trupore. Një zbulim i publikuar disa ditë më parë zbulon se mjafton një natë pa gjumë p

Info Tjera