Shëndeti http://mediapress.al/wp-content/uploads/2020/07/djathi.jpg

Këshilla e ekspertëve: Konsumoni djathin në mëngjes, ja arsyet pse duhet ta bëni…



Djathi, edhe në të kaluarën ka qenë një nga produktet e bulmetit më të rekomanduara nga mjekët, për shkak të vlerave shëndetësore që ka. Por e kishit menduar ndonjëherë se kur është koha më e mirë për t’i marrë të gjitha vlerat e tij? Duke qenë se është një produkt që konsumohet gjërë, nuk është menduar gjatë se në cilin vakt djathi ka potencialin e tij më të madh. Mëngjesi është vakti më i përshtatshëm ku trupi ynë përfiton më shumë nga vlerat e djathit të bardhë. Më poshtë gjeni të listuar gjashtë arsyet përse djathi i bardhë duhet të konsumohet në mëngjes.

Është shumë i thjesht për t’u tretur

Sipas të dhënave djathi i bardhë është produkti i bulmetit që organizmi ynë e tret më lehtë. Falë strukturës së tij, enzimat e stomakut arrijnë ta shpërbëjnë shumë shpej  dhe në të njëjtën kohë lehtësohet dhe përthihtja e mineraleve që ai përmban. Një vlerë tjetër është se duke qenë se ka veti anti inflamatore, ai ndihmon shumë tretjen e të gjithë personave që janë intolerantë ndaj produkteve të bulmetit.

Ka përqindjen më të ulët të yndyrës
Djathi i bardhë ka 21 gramë yndyrë për çdo 100 gramë, duke e çuar këtë produkt në shkallën më të lartë të klasifikimit të ushqimeve mirëbërëse. Nëse ky djathë konsumohet në mëngjes nga personat që kanë probleme me kolesterolin, ai ndihmon ruajtjen e një ekuilibri të shëndetshëm të përthithjes së yndyrës edhe gjatë ditës.

Një burim i mirë i proteinës

Përveç sasisë së konsiderueshme të kalciumit, djathi i bardhë përmban edhe proteina.

Të gjithë ekspertët dhe mjekët këshillojnë këdo, që mëngjesin ta pasurojnë me sa më shumë proteina. Nga njëra anë ato i japin organizmit tonë më shumë energji gjatë ditës, dhe nga an tjetër janë jetësore për shëndetin e muskujve.

Plot me vitamina

Djathi i bardhë është i pasur me vitaminat më të rëndësishme siç janë B6, vitamina A dhe fosfori.

Vitamina B6 ka një funksion thelbësor për metabolizmin dhe formimin e qelizave të reja.

Ndërkohë vitamina A falë antioksidantëve që përmban, lufton të gjitha radikalet e lira.

Fosfori, i fundit në radhë po jo nga rëndësia, është një mineral që gjendet në secilën qelizë të organizmit tonë.

Ai ndihmon stomakun të ruajë ekuilibrin e aciditetit.  Në bashkëveprim me kalciumin ai rigjeneron dhe ndërton qelizat kockore për rritjen dhe jetëgjatësinë e organizmit.

Këto vitamina dhe minerale, nëse konsumohen në mëngjes, arrijnë të ruhen në organizëm dhe e kryejnë funskionin e tyre përgjatë gjithë ditës.

Një probiotik fantastik

Djathi i bardhë është produkti ideal për shëndetin e aparatit tretës. Ai përmban një numër të lartë probiotikësh, të cilët ndikojnë në përmirësimin e funksioneve të stomakut por jo vetëm.

Ndihmon në shëndetin e kockave

Duke qenë se djathi i bardhë prodhohet nga qumështi i lopës, deles apo dhisë, është burimi më i mirë i kalciumit dhe kaliumit.

Nëse ai konsumohet në mëngjes, trupi përfiton nivelet e duhura të këtyre mineraleve.

Të fundit

Epidemiologu shqiptar: Covid-19 po dobësohet, nuk është më aq kërcënues

Edhe pse jemi ende në një krizë shoqëror prej avancimit të valës së infektimeve nga COVID-19, ka dhe prej atyre optimistëve në këtë klimë pesimizmi. Epidemiologu Ilir Alimehmeti ka publiku

Ja se si sillen njerëzit që kanë personalitet të fortë

Njerëzit me personalitet të fortë mund ta gjejnë mjaft mirë veten në këtë thënie: “Asgjë në botë nuk mund ta ndalë dot personin me personalitet të fortë për të arritur synimet e tij

Disa ushqime për ditët e nxehta

Nëse nuk je afër detit, temperaturat e larta janë një makth. Ushqimet pastaj, janë problem më vete. Duket sikur nuk mund të konsumosh asgjë, sepse vapa nuk të lë të shijosh asgjë. Por, në

Si të ulim stresin gjatë pandemisë

Ndërkohë që vazhdon pandemia e COVID-19, izolimi i detyrueshëm, distancimi fizik dhe problemet e tjera janë duke lënë pasojat e tyre tek niveli i stresit. Zëri i Amerikës kontaktoi një terap

Dezinfektanti i duarve mund të shkaktojë djegie të mëdha

Në këto kohë, përdorimi i antibakterialit është bërë jo vetëm i domosdoshëm, por nuk e mendojmë dot të mos e përdorim disa herë në ditë. Nuk kanë qenë të paktat herët që është f

A duhet të dëgjojmë muzikë kur bëjmë palestër ?

A na ndihmon muzika të jemi më efektivë në palestër ose kur vrapojmë në natyrë? Së fundi është realizuar një eksperiment, nga një profesore e fitnesit dhe shëndetit në Universitetin Uls

Info Tjera