Shëndeti http://mediapress.al/wp-content/uploads/2021/04/healthy.jpg

Këto 9 ushqime forcojnë imunitetin



Ushqimet e pasura me vitamina mund të ndihmojnë në forcimin e sistemit imunitar.

Parandalimi është ilaçi më i mirë.

Lexoni më poshtë se cilat ushqime përmbajnë substancat e nevojshme për të forcuar imunitetin, andaj sigurohuni që ta përfshini në dietën tuaj.

Brokoli
Brokoli është i pasur me përbërës që rrisin sistemin imunitar: vitamina A dhe C.

Është lehtësisht i disponueshëm dhe është një shtesë e dobishme për pjatat.

Në kombinim me djathin, ne e pasurojmë vaktin tonë me vitamina B dhe vitaminë D.

Lakra
Lakra është e pasur me vitaminë C dhe glutaminë, të cilat forcojnë sistemin imunitar.

Duke shtuar lakër (të bardhë, të kuqe) në supë dhe merak, ju rrisni marrjen e antioksiduesve në trupin tuaj dhe vlerën ushqyese të vaktit tuaj.

Bajamet
Një grusht bajame ndihmon në rivendosjen e sistemit tuaj imunitar nga efektet e stresit.

Sasia e rekomanduar ditore e 1/4 filxhan bajame është e mjaftueshme për të mbuluar pothuajse 50% të nevojës ditore të trupit për vitaminë E, e cila ngre sistemin imunitar.

Gjithashtu, bajamet përmbajnë vitamina B – riboflavinë dhe niacinë, të cilat ju ndihmojnë të rikuperoheni nga stresi. Rekomandohet kundër stresit.

Agrume

Agrumet janë të pasura me vitaminë C dhe flavonoide – përbërje natyrore, kimike që mbrojnë sistemin imunitar. Nëse nuk jeni adhurues të agrumeve, provoni portokall ose mandarina. Përmban shumë vitaminë C.

Embrion i grurit
Embrioni i grurit është pjesë e kokrrës së grurit.

Ata kanë rolin e të ushqyerit të një bime të re gruri që sapo ka mbirë.

Kjo është arsyeja pse embrioni i grurit është shumë ushqyes.

Ato janë të pasura me zink, antioksidues dhe vitamina B si dhe vitamina dhe minerale të tjera thelbësore.

Embrioni i grurit ofron një kombinim të ekuilibruar mirë të fibrave bimore, proteinave dhe disa yndyrave të mira.

Është e dëshirueshme të zëvendësohet një pjesë e miellit, e cila përdoret për të bërë bukë dhe pasta, me embrionin e grurit. Është shumë ushqyes.

Kos
Një filxhan kos në ditë zvogëlon mundësinë e ftohjes.

Kur blini kos, shikoni listën e kulturave aktive në etiketë.

Gjithashtu, shikoni nëse kosi gjithashtu përmban vitaminë D.

Hulumtimet e fundit kanë treguar se ekziston një lidhje midis niveleve të ulëta të vitaminës D në trup dhe një rreziku në rritje të ftohjes dhe gripit.

Kosi është i dobishëm kundër ftohjeve.

Hudhra
Është e pasur me antioksidues që ndihmojnë në mbrojtjen e sistemit imunitar sidomos nga efektet e dëmshme të bakterit H. pylori, i cili lidhet me ulcerat dhe tumoret e stomakut.

Këshillë gatimi: Qëroni hudhrën, copëtojeni dhe lëreni të qëndrojë për 15 deri në 20 minuta para gatimit për të aktivizuar enzimat që forcojnë sistemin imunitar. Hudhra – e mirë kundër ulcerës dhe tumoreve të stomakut.

Spinaqi
Spinaqi është shumë ushqyes.

Përmban folate, e cila ndihmon trupin të krijojë qeliza të reja dhe të riparojë ADN-në.

Gjithashtu, spinaqi përmban fibra, antioksidues dhe vitaminë C.

Hani spinaq si të gjallë ose të gatuar lehtë për të përfituar sa më shumë nga vetitë e tij shëruese.

Spinaqi – krijon qelizat dhe riparon ADN-në.

Patatet e ëmbla
Ashtu si karotat, patatet e ëmbla përmbajnë antioksidues beta-karoten, i cili shkatërron radikalet e lira.

Gjithashtu, patatet e ëmbla përmbajnë vitaminë A, e cila ngadalëson plakjen dhe zvogëlon rrezikun e disa tumoreve.

Patatja e ëmbël – shkatërron radikalet e lira.

Të fundit

Përfitimet shëndetësore nga Ramazani

Agjërimi sjell shumë dobi për trupin e njeriut. Agjërimi është një vepër që ka shumë dobi si nga ana shpirtërore ashtu edhe nga ana shëndetësore. Në këtë shkrim do të përpiqemi të p

Pse konsumimi i të njëjtit mëngjes çdo ditë mund të jetë gjëja më e mirë për shëndetin tuaj

“Një mollë në ditë e mban mjekun larg“, thonë doktorët. Por, çfarë ndodh me një pjatë vezë ose një filxhan kos si mëngjesi juaj çdo ditë? Edhe pse i njëjti mëgjes mund të duket i

Xhelozia toksike dhe e keqe

Në doza shumë të vogla, xhelozia mund të jetë e shëndetshme për një marrëdhënie. Ajo mund të të motivojë të jesh një partner më i mirë dhe të jesh detektor për disa marrëdhënie

Para se të nisni plazhin, zhdukni celulitin me këto 2 receta

Celuliti shfaqet nën lëkurë si pasojë e kontraktimit të indeve lidhëse të muskujve. Celuliti është një nga problemet më shqetësuese tek femrat. Ai nuk është i lidhur gjithmonë me peshë

Çfarë ndodh nëse shmangim vaktin e mbrëmjes

Me siguri e keni dëgjuar thënien “Ha mëngjes si një mbret, drekë si një princ dhe darkë si një i varfër”. Brenda një harku kohor tre vjeçar, ata zbuluan se anashkalimi i vaktit të dark

A mund të ndihmojë ananasi të humbisni peshë?

Ananasi është një frutë e verdhë dhe i shijshëm që ka shije të shkëlqyeshme si dhe është tepër ushqyese. Është plot me vitamina dhe minerale thelbësore. “Ananasi është një frutë t

Info Tjera