Shëndeti http://mediapress.al/wp-content/uploads/2020/12/vaji-lirit.jpg

Mësoni për përfitimet e farës së lirit



Duke filluar nga chiat, bota e farave është e mbushur me shumë konkurrencë të shëndetshme.

Ndërsa është e lehtë të mësohesh me puding chia, fara e lirit mund të jetë po aq e shijshme.

Në fakt, përfitimet shëndetësore të farës së lirit janë me të vërtetë të shumta.

Fara e lirit është e njohur për të qenë e mbushur plot me vitamina thelbësore dhe lëndë ushqyese si proteina dhe acide yndyrore, duke e bërë atë të fuqishme për të rritur marrjen tuaj ditore.

“Fara e lirit ka një aromë me të vërtetë të mirë me arra”, thotë Tamar Samuels, një dietolog i regjistruar dhe bashkëthemelues i Culina Health.

Këto fara janë të gjithanshme dhe të lehta për t’u përdorur në një gamë të gjerë recetash, por ato janë veçanërisht të popullarizuara në pjatat e thjeshta si bollgur, smoothie dhe bukë ëmbëlsirash.

Ndryshe nga disa fara të tjera, është e rëndësishme të bluani farën e lirit për të thithur më mirë lëndët ushqyese të saj pasi njerëzit nuk mund ta tretin lehtë krundet e saj të jashtme, thotë Samuel.

Këtu janë shtatë përfitimet shëndetësore të farës së lirit që vërtetojnë se është një lëndë ushqyese që ia vlen të shtohet në listën tuaj të blerjeve:

Ka acide yndyrore Omega-3
Fara e lirit është një burim i pasur i acideve yndyrore omega-3, yndyrnat e shëndetshme që shpesh gjenden te peshqit.

Burim i shkëlqyeshëm i fibrave
Fara e lirit është gjithashtu një burim i shkëlqyeshëm i fibrave.

Sipas Mimkha, një racion standard, dy lugë gjelle përmban afërsisht katër gram fibra dietike, që është më shumë se 1.1 gram që mbajnë farat e kërpit.

Kjo është afërsisht 14 për qind e marrjes suaj të rekomanduar ditore të fibrave, shpjegon ajo, gjë që e bën atë një burim të pasur.

Plot me proteina
Ju gjithashtu mund të drejtoheni tek fara e lirit për një dozë të proteinave.

“Në dy lugë gjelle, ka katër gram proteina, e cila është mjaft e lartë për një sasi kaq të vogël ushqimi”, thotë Mimkha.

Krahasimisht, farat e chia përmbajnë rreth një gram më pak se fara e lirit.

Ndihmon shëndetin e zemrës
Sipas Samuels, acidet yndyrore omega-3 – siç merrni përmes farës së lirit – kontribuojnë në parandalimin e sëmundjeve kardiovaskulare.

Studimet kanë treguar se, nga ana tjetër, fara e lirit ndihmon në uljen e këtij rreziku.

Mund të ndihmojë në rregullimin e sheqerit në gjak
Fara e lirit gjithashtu luan një rol në rregullimin e sheqerit në gjak.

“Është zbuluar se zvogëlon hemoglobinën A1C, e cila është një shenjë për ngritjen e sheqerit në gjak”, thotë Samuels, që do të thotë se mund të jetë e dobishme për ata me para-diabet ose diabet.

Ndihmon tretjen
Sipas Mimkha, sasitë e larta të fibrave të tretshme që gjenden tek fara e lirit e bëjnë atë tepër të dobishme për aparatin tuaj tretës.

“Fibrat sigurojnë prebiotikë, të cilët kanë një efekt anti-inflamator në zorrë dhe mund të zvogëlojnë problemet gastrointestinale si diarreja dhe kapsllëku”, thotë ajo, duke shtuar se fara e lirit mund të ndihmojë në promovimin e lëvizjeve të rregullta të zorrëve .

Ka përfitime bukurie
Nëse sistemi juaj i tretjes dhe zorrët po funksionojnë normalisht, kjo është një shenjë që trupi juaj ka ulur inflamacionin – i cili shkëlqen në lëkurë.

“Lëkura është vetëm një përfaqësim i jashtëm i asaj që po ndodh brenda”, thotë Mimkha.

Një studim i fundit zbuloi se ngrënia e ushqimeve anti-inflamatore (si fara e lirit) mund të çojë në një çehre më të ndritshme.

Të fundit

Sa më shumë net pa gjumë, aq kujtesë të dobët do të keni

Gjumi nuk është një gjendje e pavetëdijshme, por më tepër se aq, një gjendje prehjeje mendore dhe trupore. Një zbulim i publikuar disa ditë më parë zbulon se mjafton një natë pa gjumë p

Nëse s’doni probleme me shëndetin, mos e mbani stresin brenda vetes

Rezultatet e këtij studimi sugjerojnë se mbajtja e stresit mund të jetë problematike për shëndetin. Nëse arrini t’i largoni menjëherë nga mendja ngjarjet stresuese, do t’i bëni mirë sh

Përfitimet shëndetësore nëse pini ujë sapo të zgjoheni

Sipas shkencëtarëve japonezë është e rëndësishme që në mëngjes me stomakun bosh duhet të konsumojmë 600 ml ujë. Uji do të pastrojë barkun tuaj, por edhe zvogëlon rrezikun e zhvillimit

Zvogëloni sëmundjet e zemrës me një gotë qumësht

Sëmundja e zemrës është shkaku kryesor i vdekjes në Shtetet e Bashkuara, sipas Qendrave për Kontrollin dhe Parandalimin e Sëmundjeve (CDC) dhe nuk është gjithmonë e lehtë të zbulosh nëse

Sëmundjet që fshihen në pëllëmbën e dorës

Ndodh shpesh që të përjetojmë mpirje të duarve apo ndjesinë e shpimit me gjilpërë në gishta. Kjo ndjesi mund të jetë e përkohshme, si rezultat i lodhjes, por mund të paralajmërojë edhe

Si mund ta largoni peshën e tepërt në formë natyrale

Dhjamosja e mëlçisë është një problem shëndetësor që ka të bëjë me akumulimin e sasive të mëdha të triglicerideve të yndyrës në qelizat e këtij organi. Mëlçia është e rëndësis

Info Tjera