Shëndeti http://mediapress.al/wp-content/uploads/2021/03/ushqime.jpg

Ndoshta mund të habiteni: A e dini se këto ushqime përmbajnë ngjyra artificiale?



Disa studime e kanë lidhur konsumimin e ngjyrave artificiale në ushqim me hiperaktivitetin dhe problemet e sjelljes te fëmijët

Gjithashtu, megjithëse nuk ka rreziqe (të njohura) për të rriturit, është provuar që disa ngjyra të njohura si e kuqe 40, e verdhë 5 dhe e verdhë 6 përmbajnë komponentë kancerogjenë.

Për fat të mirë, ju lehtë mund të shmangni ushqimin me ngjyra artificiale, nëse lexoni me kujdes etiketat në paketim. Por mos harroni se ushqime të tilla mund t’i gjeni aty ku më pak i prisni. Më poshtë janë vetëm disa prej tyre, transmeton Telegrafi.

Salmon i tymosur

Ngjyra rozë e ndritshme, sipas së cilës njihet salmoni, nuk është gjithmonë natyrale. Ka prodhues që përdorin kombinime të ngjyrave blu, të verdhë dhe të kuqe në produktet e tyre të peshkut.

Fjolla tërshëre

Në këtë rast, nuk bëhet fjalë vetëm për fjollat e larme të tërshërës të destinuara për fëmijë. Gjurmët e ngjyrës blu dhe të kuqe gjenden edhe në fjollat e drithërave integrale, më shpesh kur ato kanë copëza frutash.

Jogurt frutash

Fakti që kosi i frutave në disa raste përmban më shumë sheqer sesa një kek nuk është i mjaftueshëm, ekziston një arsye tjetër pse duhet ta shmangni atë. Shumë prodhues të jogurtit përdorin ngjyra dhe aromë artificiale në vend të frutave të vërteta.

Salca të sallatave

Edhe shtesat që duhet të jenë të bardha shpesh përmbajnë një sasi të caktuar të ngjyrave artificiale, dhe kjo vlen veçanërisht për variantet me nota frutash. Në vend që t’i blini në dyqane, përgatitni vetë salcat e sallatës.

Të fundit

Rëndësia e farave të zeza kundër sëmundjeve të mushkërive

Fara e zezë është përdorur prej shekujsh si një trajtim natyral kundër një sërë problemesh shëndetësore, përfshirë këtu bronkitin apo diarrenë. Disa nga vlerat e farave të zeza janë t

Aktiviteti fizik mund të ngadalësoj plakjen e sistemit nervor

Aktiviteti fizik është një mjet i shkëlqyeshëm për të qëndruar i shëndetshëm dhe për ta përmirësuar atë. Ai ndihmon për të mbajtur disponimin të lartë dhe shpesh çon në krijimin e

Nëse doni lëkurë të shëndetshme, mos e bëni më këtë gabim në dush

Pas një dite të gjatë dhe stresuese, në mbrëmje të gjithë duan të çlodhen e qetësohen për disa minuta në një dush relaksues. Por ka diçka që e bën gjithmonë sa herë që bën dush dhe

Tetë këshilla për një sistem më të fortë imunitar kur agjëroni në Ramazan

Përveç sfidës për të agjëruar për 12+ orë gjatë ditës, këtë vit, sikurse para këtij viti, myslimanët kanë sfidën e shtuar për të mbajtur sistemet e tyre imune në funksionin optimal

Si t’i parandalojmë ato alergjitë e pranverës

Alergjitë në pranverë përbëjnë shqetësim për një pjesë të konsiderueshme të popullsisë. Shpesh krijojnë shqetësime nga më të ndryshme, të cilat pengojnë në aktivitetet e përditshm

Kakao apo kafe në mëngjes

Kakao është një nga zgjedhjet më të mira për t’u konsumuar në mëngjes. Nëse jeni në dilemë të zgjidhni mes kafes dhe kakaos, do t’ju sugjeronim kakaon. Në këtë postim do t’ju para

Info Tjera