Shëndeti http://mediapress.al/wp-content/uploads/2020/08/vitamin-d-e1599480093337.jpg

Pesë mënyra si të ndryshoni ushqimin me kalimin e moshës



Nuk mund ta mohoni: Ju nuk jeni më njësoj siç keni qenë në të 20-tat tuaja. Dhe kjo nuk lidhet me faktin që ju jeni më të pjekur.

Trupi juaj ka nevojë që ju ta ushqeni ndryshe me çdo vit që kalon. Prandaj që të ndiheni sa më mirë, duhet të ndiqni këto pesë këshilla.

Hidratohuni

Një nga pikat kyçe për të patur një trup sa më të shëndetshëm dhe për të shmangur lodhjen dhe dhimbjet e kokës.

Dhe pse dehidratimi mund t’i ndodhë kujtdo, me kalimin e kohës veshkat humbasin aftësinë që të ruajnë sasinë e ujit.

Prandaj, synoni të pini minimalisht 6 gota ujë në ditë.

Merrni më shumë calcium dhe vitamin D

Kalciumi dhe vitamina D janë dy nga mikronutrientët të cilët bëhen jetësor me kalimin e viteve.

Këto dy substanca luajnë rolin kryesor në shëndetin e kockave dhe ruajnë trupin tuaj nga ostoeporoza.

Can you get Vitamin D from food? Here is the truth | The Times of India

Shtoni ushqime të pasura me B12 në dietën tuaj

Me moshën disa nutrientë bëhen më të vëshitrë për t’u përthithur nga trupi. Dhe rolin krysor për këtë process e luan pikërisht vitamina B12.

Ajo është e përfshirë në funksionimin e duhur të nervave, qelizave të metabolizmit dhe formimin e qelizave të kuqe.

Filloni duke shtuar mishin, peshkun dhe vezët në dietën tuaj në mënyrë që të përfitoni këtë vitamin përmes ushqimeve.

Ulni sasinë e kalorive që konsumoni

Muskujt fillojnë dhe humbasin me kalimin e kohës, gjë që shkakton metabolizmin të ngadalësohet. Prandaj me kalimin e viteve do t’ju duhen më pak kalori.

Shtoni sasinë e proteinave

Është e vërtetë që me moshën humbasim muskuj, por studime kanë vënë re se nëse shtoni proteinën në dietën tuaj arrini të ngadalësoni këtë humbje.

Proteina gjendet tek shumë ushqime, jo vetëm tek mishi apo peshku.

Arrorët kanë nivele të larta të proteinave dhe ju mund t’i përdorni si një vakt mes atyre kryesore të ditës.

Të fundit

Çaji i zi është një “thesar” i vërtetë

Në ditët e sotme, çaji i zi përbën një ndër preferencat kryesore të njerëzve. Megjithatë, ky çaj nuk është vlerësuar vetëm për shijen e mirë, por gjithashtu dhe për përfitimet e shu

5 ushqimet kryesore që nuk duhet të mungojnë asnjëherë në shtëpinë tuaj

Faktorët që ndikojnë në mirëqënien e popullatës janë të ndryshëm, përfshirë këtu aktiviteti fizik apo menaxhimi i stresit, megjithatë faktori kryesor mbetet mënyra se si ushqeheni dhe

Ushqimet që ju ndihmojnë kur keni probleme me lukthin

Bademat Bademet janë shumë të mirë e sidomos për tretje për shkak të sasisë së lartë të vajit që ka e neutralizon acidin në lukth. Hani një grusht badem dhe pas gjysmë ore s’do keni m

Çfarë pëson organizmi juaj nëse hani shpejtë?

Ngrënia me shpejtësi është e gabuar dhe rrit rrezikun e sëmundjeve të zemrës, diabetit dhe hemoragjisë cerebrale, shkruan “AgroWeb”. Ky është konkluzioni i një studimi të kryer në Jap

4 vitaminat që ulin efektet e koronavirusit

Një studim i ri tregon se nivelet e ulta të vitaminës D shoqërohen me një rrezik më të lartë të vdekshmërisë nga Covid-19. Studime të mëparshme sugjerojnë se 9 nga 10 vdekjet nga virusi

Sa mund të qëndrojnë djathërat e fortë dhe ata butë në frigorifer

Në mënyrë që të ruajmë shëndetin tonë dhe të mbrohemi nga helmimet, ne shpesh hedhim gjithçka që është e dyshimtë nga frigoriferi. Ndër artikujt më të shpeshtë të cilët i hedhim po

Info Tjera