Shëndeti http://mediapress.al/wp-content/uploads/2021/05/bajame-1280x720-1.jpg

Pse bajamet janë të rëndësishme për dietën tonë



Përfshirja e bajameve në dietën tonë është një zakon që të gjithë duhet të fillojmë.

1. Ato ulin kolesterolin “e keq”
Një studim i botuar në revistën shkencore “Journal of Nutrition” tregoi se konsumi i rregullt i bajameve shoqërohet me ndryshime të favorshme në nivelet e kolesterolit HDL ose “të mirë”.

Në veçanti, midis pjesëmarrësve që konsumuan bajame, kishte një përmirësim në nivelet e kolesterolit HDL dhe aftësinë e tij për të hequr kolesterolin nga qarkullimi.

2. Ato forcojnë mbrojtjen e trupit
Bajamet janë një burim i mirë i vitaminës E, e cila vepron si një antioksidant i fuqishëm, duke forcuar mbrojtjen e trupit dhe duke mbrojtur qelizat nga stresi oksidativ, i cili shoqërohet me rrezikun e sëmundjeve të ndryshme kronike.

3. Ata mbrojnë shëndetin e zemrës
Një studim i kryer në Britaninë e Madhe tregoi se ngrënia e bajameve mund të zvogëlojë rrezikun e sëmundjeve të zemrës, duke rritur shëndetin e enëve të gjakut.

4. Ato lehtësojnë humbjen e peshës
Një studim i botuar në Revistën Europiane të të Ushqyerit zbuloi se pjesëmarrësit që përfshinin bajame në dietën e tyre, humbnin më shumë peshë sesa ata që hanin karbohidrate komplekse.

I njëjti studim zbuloi se pjesëmarrësit që hanin bajame çdo ditë si meze të lehtë nuk shtuan peshë, me gjithë konsumimin e kalorive shtesë.

Studiuesit arritën në përfundimin se ata nuk shtuan peshë sepse ndiheshin të ngopur dhe nuk hanin asgjë tjetër midis vakteve të tyre.

Sa bajame për të ngrënë?

40-50 gram bajame në ditë janë të mjaftueshme për të marrë përfitimet e nevojshme.

Të fundit

Sa më shumë net pa gjumë, aq kujtesë të dobët do të keni

Gjumi nuk është një gjendje e pavetëdijshme, por më tepër se aq, një gjendje prehjeje mendore dhe trupore. Një zbulim i publikuar disa ditë më parë zbulon se mjafton një natë pa gjumë p

Nëse s’doni probleme me shëndetin, mos e mbani stresin brenda vetes

Rezultatet e këtij studimi sugjerojnë se mbajtja e stresit mund të jetë problematike për shëndetin. Nëse arrini t’i largoni menjëherë nga mendja ngjarjet stresuese, do t’i bëni mirë sh

Përfitimet shëndetësore nëse pini ujë sapo të zgjoheni

Sipas shkencëtarëve japonezë është e rëndësishme që në mëngjes me stomakun bosh duhet të konsumojmë 600 ml ujë. Uji do të pastrojë barkun tuaj, por edhe zvogëlon rrezikun e zhvillimit

Zvogëloni sëmundjet e zemrës me një gotë qumësht

Sëmundja e zemrës është shkaku kryesor i vdekjes në Shtetet e Bashkuara, sipas Qendrave për Kontrollin dhe Parandalimin e Sëmundjeve (CDC) dhe nuk është gjithmonë e lehtë të zbulosh nëse

Sëmundjet që fshihen në pëllëmbën e dorës

Ndodh shpesh që të përjetojmë mpirje të duarve apo ndjesinë e shpimit me gjilpërë në gishta. Kjo ndjesi mund të jetë e përkohshme, si rezultat i lodhjes, por mund të paralajmërojë edhe

Si mund ta largoni peshën e tepërt në formë natyrale

Dhjamosja e mëlçisë është një problem shëndetësor që ka të bëjë me akumulimin e sasive të mëdha të triglicerideve të yndyrës në qelizat e këtij organi. Mëlçia është e rëndësis

Info Tjera