Shëndeti http://mediapress.al/wp-content/uploads/2020/08/qep.jpg

Pse duhet të përdorni qepë të kuqe



Pavarësisht se mund të mos ketë aromën më të mirë në botë, qepa është një nga ato perime që duhen ngrënë në çdo moment të ditë pasi është një burim i shkëlqyer vitaminash dhe mineralesh.

Është shumë e pasur në oligoelementë si sulfuri, kaliumi, magnezi, fluori, kalciumi dhe fosfori.

Është burim i shkëlqyer i vitaminave K dhe C, dhe burim shumë i mirë i vitaminës A.

Enzimat aktive të qepës kanë veti diuretike, purifikuese dhe tonifikuese për aparatin tretës .

Normalizojnë florën intestinale dhe pengojnë rritjen e substancave toksike që ndikojnë në shfaqjen e kancerit të zorrës së trashë (kanceri kolonorektal).

Ndoshta disa nga ju e dinë se qepa është shumë e mirë për shëndetin, ja disa problemet shëndetësore që mund të trajtohen vetëm me qepë, sidomos me qepë të kuqe.

Veshët e bllokuar:

Me anë të një thike të vogël hiqni bulbin i qepës dhe vendoseni në fillim të kanalit të veshit.

Kujdes, mos e shtyni shumë brenda.

Më pas lëreni të qëndrojë gjatë natës, kur të zgjoheni dylli do të zbutet dhe do të jetë shumë e lehtë të hiqet.

Djegiet:

Qepa është shumë e dobishme kur vjen puna për djegiet.

Prisni një qepë në dy pjesë dhe vendosni një prej gjysmave në vendin e djegur.

Mbajeni për 5-10 minuta.

Ajo do të minimizojë dhimbjen dhe do të zbusë djegien.

Kjo metodë u zbulua gjatë Luftës së Parë Botërore nga trupat britanike.

Normalizon temperaturën e trupit:

Nëse keni temperaturë të lartë trupore prisni një qepë në copa të vogla dhe të vendoseni atë në çorape.

Kjo është mënyra më e mirë natyrore për të ulur temperaturën.

Kjo këshillë vlen edhe për fëmijët e vegjël.

Eliminon toksinat nga trupi:

Hani herë pas here një qepë të freskët para së të flini gjumë.

Siç e dini gjatë natës organizmi filtron toksinat në mënyrë natyrale dhe qepa është një stimulant shumë i mirë i këtij procesi.

Të fundit

Studim: Mëngjesi është hapi kryesor për humbjen e peshës

Një ditë produktive kërkon mëngjes të pasur me fibër e proteina. Sipas ekspertëve, ky vakt duhet ngrënë patjetër brenda një ore nga zgjimi. Ndërsa reka duhet planifikuar 4-5 orë më vonë

A po bëhet më pak vdekjeprurës koronavirusi?

Po bëhet gjithnjë e më e qartë se njerëzit kanë më pak të ngjarë të vdesin nëse marrin Covid-19 tani krahasuar me fillimet e pandemisë, të paktën në Evropë, por arsyet pse mund të ndo

Ushqimet që largojnë dhimbjet e forta të stomakut

Dhimbjet e stomakut nuk janë të pëlqyeshme për askënd dhe jo më kot konsiderohen si më të bezdisshmet. Kur ju dhemb stomaku ose barku, faji fillimisht bie mbi ndonjë ushqim të rëndë që mu

Nis faza e fundit e provave për vaksinën COVID-19 në SHBA

Gjigandi farmaceutik amerikan Johnson & Johnson ka nisur fazën e tretë dhe të fundit të provave klinike në njerëz për vaksinën kundër COVID-19 që përdor një dozë të vetme. Doktor Pau

Britania zhvillon aplikacionin për gjurmimin e kontakteve

Qeveria e Mbretërisë së Bashkuar ka zhvilluar një aplikacion për gjurmimin e kontakteve, i cili do të ndihmojë në mbajtjen nën kontroll të koronavirusit. “Ne jemi shumë afër arritjes së

Qëndrimi ulur për një periudhë të gjatë “rrit rrezikun e vdekjes tek të rinjtë”

Qëndrimi ulur për më shumë se 7 orë e gjysmë në ditë rrit rrezikun e vdekjes në moshë të re. Qëndrimi në karrige gjatë ditës së punës dhe në divan në mbrëmje lidhet me një mori pr

Info Tjera