Shëndeti http://mediapress.al/wp-content/uploads/2021/01/preview-78378-wrJf2QbOml_0014.jpg

Qëndroni ulur për orë të zgjatura? Ja rreziqet që sjell në shëndet



Përditshmëria e punës na rrëmben të gjithëve dhe shpeshherë shpenzojmë orë të tëra duke qëndruar ulur në tavolinën e punës pa menduar se si mund të ndikojë në shëndetin tonë.

Siç theksojnë ekspertët, një mënyrë jetese e ulur gradualisht mund të ketë efekte të dëmshme në trupin tuaj.

Mund të shkaktojë apnea e gjumit
Kur uleni për orë të tëra, graviteti dhe qarkullimi i reduktuar i gjakut mund të shkaktojnë mbajtjen e lëngjeve në ekstremitetet e poshtme.

Kështu që kur më vonë shkoni në shtrat, ky lëng transferohet në muskujt dhe indet e qafës dhe mund të shkaktojë ënjtje.

Kjo bën që ta keni të vështirë të merrni frymë në ajër dhe madje të ndaloni frymëmarrjen për periudha të shkurtra gjatë natës duke shkaktuar apne të gjumit.

Rrit rrezikun e trombozës
Gratë që qëndrojnë për orë të zgjatura ulur kanë më shumë mundësi për të zhvilluar një emboli pulmonare, ose trombozë të mushkërive.

Kjo sepse qëndrimi ulur për një kohë të zgjatur zvogëlon qarkullimin e gjakut dhe rrit shanset e formimit të mpiksjes së gjakut, të cilat mund të përfundojnë në mushkëri.

Shkakton depresion
Sipas një studimi të botuar në revistën Mental and Physical Activity, qëndrimi ulur rrit shanset për të krijuar gjendje emocionale negative, të tilla si ankthi dhe madje edhe depresioni.

Shkakton probleme në bel dhe qafë
Problemet në bel dhe qafë janë ndër më të zakonshmet që krijon jeta sedentare.

Gjithashtu njerëzit që qëndrojnë ulur qëndroni ulur për shumë gjatë kanë sjellje të dobët, veçanërisht kur punojnë para një ekrani, duke shkaktuar probleme të qafës.

Të fundit

Sa më shumë net pa gjumë, aq kujtesë të dobët do të keni

Gjumi nuk është një gjendje e pavetëdijshme, por më tepër se aq, një gjendje prehjeje mendore dhe trupore. Një zbulim i publikuar disa ditë më parë zbulon se mjafton një natë pa gjumë p

Nëse s’doni probleme me shëndetin, mos e mbani stresin brenda vetes

Rezultatet e këtij studimi sugjerojnë se mbajtja e stresit mund të jetë problematike për shëndetin. Nëse arrini t’i largoni menjëherë nga mendja ngjarjet stresuese, do t’i bëni mirë sh

Përfitimet shëndetësore nëse pini ujë sapo të zgjoheni

Sipas shkencëtarëve japonezë është e rëndësishme që në mëngjes me stomakun bosh duhet të konsumojmë 600 ml ujë. Uji do të pastrojë barkun tuaj, por edhe zvogëlon rrezikun e zhvillimit

Zvogëloni sëmundjet e zemrës me një gotë qumësht

Sëmundja e zemrës është shkaku kryesor i vdekjes në Shtetet e Bashkuara, sipas Qendrave për Kontrollin dhe Parandalimin e Sëmundjeve (CDC) dhe nuk është gjithmonë e lehtë të zbulosh nëse

Sëmundjet që fshihen në pëllëmbën e dorës

Ndodh shpesh që të përjetojmë mpirje të duarve apo ndjesinë e shpimit me gjilpërë në gishta. Kjo ndjesi mund të jetë e përkohshme, si rezultat i lodhjes, por mund të paralajmërojë edhe

Si mund ta largoni peshën e tepërt në formë natyrale

Dhjamosja e mëlçisë është një problem shëndetësor që ka të bëjë me akumulimin e sasive të mëdha të triglicerideve të yndyrës në qelizat e këtij organi. Mëlçia është e rëndësis

Info Tjera