Shëndeti http://mediapress.al/wp-content/uploads/2021/03/frutat-e-thata.jpg

Sa të shëndetshme janë në të vërtetë frutat e thata?



Frutat e thata, pavarësisht nga madhësia e tyre e zvogëluar, mund të jenë një bombë e vërtetë energjie.

Arsyeja për këtë është përqindja e madhe e fibrave dhe lëndëve ushqyese që mbeten në frutat e thata.

Shembulli më i mirë i kësaj janë kajsitë e thata, ku gjysmë filxhani me këtë frutë të thatë përmban 4.7 gramë fibra, ndërsa e njëjta sasi e frutave të freskëta përmban vetëm 1.6 gramë.

Frutat e thata janë një burim i mirë i antioksidantëve dhe vitaminave B.

Hulumtimet kanë treguar se njerëzit që konsumojnë fruta të thata kanë shprehi më të shëndetshme të të ushqyerit dhe peshë më të ulët të trupit.

Duhet të kihet parasysh se përqindja e sheqerit në frutat e thata është më e lartë se në frutat e freskëta.

Kjo është arsyeja pse disa njerëz duhet të jenë të kujdesshëm kur konsumojnë fruta të thata.

Një filxhan rrush i freskët ka 23 gramë sheqer dhe 104 kalori, ndërsa e njëjta sasi rrush i thatë ka 116 gramë sheqer dhe pesë herë më shumë kalori.

Kur bëhet fjalë për konsumimin e frutave të thata, rekomandohen 15 gramë nga ky frut për vakt. Frutat e thata mund të jenë një meze e lehtë shumë e shëndetshme, veçanërisht nëse kombinohen me produktet arrore.

Nëse dëshironi të humbni peshë, kujdesuni që të kufizoni marrjen e frutave të thata në mënyrë që të mos ngadalësoni procesin e djegies së dhjamit.

Shmangni frutat e thata të cilave u është shtuar sheqeri gjatë procesit të tharjes, siç është rasti me ananasin dhe frutat e tjerë të ëmbëlsuar.

Të fundit

Sa më shumë net pa gjumë, aq kujtesë të dobët do të keni

Gjumi nuk është një gjendje e pavetëdijshme, por më tepër se aq, një gjendje prehjeje mendore dhe trupore. Një zbulim i publikuar disa ditë më parë zbulon se mjafton një natë pa gjumë p

Nëse s’doni probleme me shëndetin, mos e mbani stresin brenda vetes

Rezultatet e këtij studimi sugjerojnë se mbajtja e stresit mund të jetë problematike për shëndetin. Nëse arrini t’i largoni menjëherë nga mendja ngjarjet stresuese, do t’i bëni mirë sh

Përfitimet shëndetësore nëse pini ujë sapo të zgjoheni

Sipas shkencëtarëve japonezë është e rëndësishme që në mëngjes me stomakun bosh duhet të konsumojmë 600 ml ujë. Uji do të pastrojë barkun tuaj, por edhe zvogëlon rrezikun e zhvillimit

Zvogëloni sëmundjet e zemrës me një gotë qumësht

Sëmundja e zemrës është shkaku kryesor i vdekjes në Shtetet e Bashkuara, sipas Qendrave për Kontrollin dhe Parandalimin e Sëmundjeve (CDC) dhe nuk është gjithmonë e lehtë të zbulosh nëse

Sëmundjet që fshihen në pëllëmbën e dorës

Ndodh shpesh që të përjetojmë mpirje të duarve apo ndjesinë e shpimit me gjilpërë në gishta. Kjo ndjesi mund të jetë e përkohshme, si rezultat i lodhjes, por mund të paralajmërojë edhe

Si mund ta largoni peshën e tepërt në formë natyrale

Dhjamosja e mëlçisë është një problem shëndetësor që ka të bëjë me akumulimin e sasive të mëdha të triglicerideve të yndyrës në qelizat e këtij organi. Mëlçia është e rëndësis

Info Tjera