Shëndeti http://mediapress.al/wp-content/uploads/2020/07/smoothie.jpg

Si ta bëni një smoothie të përsosur për mëngjes



Nga të famshëm që ndajnë recetat e tyre në Instagram e deri tek fanatikët e fitnesit duke i përdorur ato për rimëkëmbjen e stërvitjeve, të gjithë flasin për smoothies.

Kanë kaluar ditët e  hedhjes së një grusht frutash dhe disa lëngje në blender dhe duke shpresuar për më të mirët. Kur bëhen në mënyrën e duhur, smoothies mund të sigurojnë një vakt të plotë dhe janë bërë pjesë kryesore e dietave të shumë njerëzve.

Pra, si mund ta bëni një smoothie të përkryer dhe të shëndetshme? Nutricionistët dhe specialistët për humbjen e peshës, na flasin se si të ndërtojmë përzierjen e përsosur.

Smoothies bëjnë një mëngjes të përsosur dhe kur përzihen në mënyrën e duhur, duhet t’ju mbajnë të ngopur deri në drekë. Nëse jeni duke nxituar ose jeni pas një vakt më të lehtë, smoothies janë një zgjidhje ideale.  Ata gjithashtu punojnë mirë si një ri-karburant pas stërvitjes.
Një nga gabimet më të zakonshme për të shmangur është përzierja e frutave të shumta që përmbajnë sheqer dhe shtimi i lëngut, gjë që do të rezultojë në një pije me sheqer të lartë i duhet shmangur më së miri. Këto sheqerna mund të jenë të natyrshme, por pasi të jenë në sistemin tuaj trupi nuk mund të dalloj ndryshimin.

Këtu janë gjashtë elementët që ju nevojiten për të krijuar një smoothie të përsosur.

Lëngje

Filloni duke derdhur një sasi të mirë të lëngu në blenderin tuaj. Anashkaloni lëngjet e frutave që janë të pasura me sheqer ose qumësht ose thjesht përdorni ujë.

Perime

Perimet shpesh harrohen kur bëhet fjalë për smoothie, por përfshirja e tyre është një mënyrë e shkëlqyeshme për të kontribuar drejt normës ditore. Si dhe shtimi i fibrave dhe mbajtja të ngopur më e gjatë, shtimi i një grusht zarzavate do të sigurojë një shumëllojshmëri të vitaminave, mineraleve dhe antioksidantëve të dobishëm. Kungullesha dhe spinaqi kanë shumë vlera ushqyese  por të buta në aromë, kështu që nuk do të dalloni as që janë aty kur i kombinoni me përbërës të tjerë aromatizues.

Fruta

Si rregull i përgjithshëm, këshillohet që të shtoni një ose dy porcioneve të vogla të frutave për të moderuar sasinë e sheqerit në gojën tuaj. Manaferrat kan vlera të ushqyese dhe me sheqer relativisht të ulët dhe ato janë të shijshme. Manaferrat e ngrira funksionojnë veçanërisht mirë,  ato ruajnë aromën dhe freskin e tyre. Frutat me sheqer më të lartë si banania janë më të mira për rikuperimin pas stërvitjes.

Proteinë

Proteinat pluhur do të ngarkojë smoothie tuaj dhe ky është elementi kryesor që do t’ju sigurojë që të ndjeheni të kënaqur.  Zgjidhni një proteinë pluhur me cilësi të mirë dhe shqyrtoni me kujdes përbërësit. Proteinë pluhur është një domosdoshmëri për rimëkëmbjen e muskujve pas stërvitjës.

Yndyrë

Yndyrnat e shëndetshme janë pjesë thelbësore e dietës sonë dhe jetike për shëndetin tonë. Këshillohet që përdoren një pjesë e vogël e yndyrës së shëndetshme në çdo vakt, kështu që nëse smoothie juaj është një nga ushqimet tuaja kryesore, mos e humbni atë. Opsionet e mira përfshijnë: gjysmën e avokados, fara (p.sh. liri, kungulli ose luledielli) ose arra.

Thjesht zgjedhni blenderin tuaj, të shpejtë dhe kënaquni.

Të fundit

Efektet pozitive të çajit të kanellës në shëndetin tonë

Me origjinë nga Sri Lanka, çaji i kanellës është përdorur nga mjekësia orientale prej mijëra vjetësh për të kuruar të ftohtin, problemet me tretjen dhe spazmat dhe duke përmirësuar gjith

Doni të shkoni në plazh? Ndiqni këto këshilla

Për të gjithë asgjë nuk është më mirë se një ditë e ngrohtë në plazh. Pandemia këtë vit na bëri që të kufizohemi dhe të marrim masa drastike para se të shkojmë të pushojmë. Ne po

Si ti mbrojmë flokët në plazh?

Në pushime, buzë detit, në mal apo liqen, është e rëndësishme që përveçse për lëkurën, të kujdesemi edhe për flokët. Sidoqoftë, ka ende pak njerëz që kujdesen për flokët e tyre g

Këshilla për mbrojtjen e lëkurës dhe nxirjen në plazh

gjatë këtyre ditëve të ngrohta ku ekspozimi në diell është i pashmangshëm dhe frekuentimi i plazheve e pishinave ka nisur, rekomandohet ushqyerje e shëndetshme Ekspozimi në diell na ndihmon

Prindër zgjohuni; Autizmi virtual është tashmë një realitet edhe tek ne

Studimet e reja kanë zbuluar që fëmijët e vegjël që shpenzojnë shumë kohë para ekranit në TV, lojra kompjuterike, tableta dhe kompjutera, kanë simptoma të “autizmit”. Kur prind

10 mënyra për të shmangur komplikimet me diabet

Diabeti është një sëmundje serioze. Ndjekja e planit tuaj të trajtimit të diabetit merr një angazhim gjatë gjithë orarit. Por përpjekjet tuaja janë të vlefshme. Kujdesi me diabetit mund t

Info Tjera