Shëndeti http://mediapress.al/wp-content/uploads/2021/05/Prevention-of-back-pain-while-driving-1024x668-1-780x439-1.jpg

Si të mos ju dhemb shpina gjatë ngasjes së veturës



Pozicioni i saktë i shoferit pas timonit mundëson jo vetëm mbajtjen e pozicionit të shpinës, por edhe kontroll më të mirë të veturës gjatë ngasjes.

Qe se çfarë duhet të bëni për të mos ju dhembur kurrizi kur jeni duke ngarë veturën…

Rregullimi i sediljes

Si rregull, sedilja vendoset në mënyrë që distanca nga koka deri në çatinë e makinës të jetë rreth 10 centimetra ose më shumë, për arsye sigurie në rast të ndonjë aksidenti në trafik, transmeton Telegrafi.

Gabimin e madh që e bëjnë shumë njerëz është se ata “ngrihen” për të parë kapakun e makinës, por dhe në fakt për të pasur një pamje më të mirë gjatë ngasjes. Dhe kjo është plotësisht e gabuar.

Sedilja duhet të rregullohet në mënyrë që këndi i bërë në gjurin e këmbës në pedale të jetë 120 gradë. Në të njëjtën kohë, këmba që “pushon” nuk duhet të zgjatet plotësisht. Duhet të jetë në një kënd të vogël. Në këtë mënyrë, ngarkesa në shpinë do të shpërndahet në mënyrë të barabartë.

Rregullimi i timonit

Duhet të rregullohet në mënyrë që pozicioni i duarve në timon në nyjën e bërrylit të jetë rreth 90 gradë. Përveç kësaj, kyçet e krahëve nuk duhet të qëndrojnë kurrë në timon.

Me pozicionin e duhur të krahëve, muskujt tanë japin forcën maksimale që ne e transferojmë në timon.

Qëndrimi i duhur i trupit

Së pari duhet të siguroheni që jeni ulur saktësisht në mes të sediljes. Shpina duhet të jetë drejt dhe të prekë sediljen nga vithet deri te shpatullat e shpinës.

Të fundit

Përfitimet shëndetësore të çajit jeshil me limon

Çaji jeshil me lëng limoni është një pije qetësuese që mund ta shijoni në çdo kohë të ditës. Ky lëng është gjithashtu shumë ushqyes dhe hulumtimet kanë zbuluar se shoqërohet me një

Sa më shumë net pa gjumë, aq kujtesë të dobët do të keni

Gjumi nuk është një gjendje e pavetëdijshme, por më tepër se aq, një gjendje prehjeje mendore dhe trupore. Një zbulim i publikuar disa ditë më parë zbulon se mjafton një natë pa gjumë p

Nëse s’doni probleme me shëndetin, mos e mbani stresin brenda vetes

Rezultatet e këtij studimi sugjerojnë se mbajtja e stresit mund të jetë problematike për shëndetin. Nëse arrini t’i largoni menjëherë nga mendja ngjarjet stresuese, do t’i bëni mirë sh

Përfitimet shëndetësore nëse pini ujë sapo të zgjoheni

Sipas shkencëtarëve japonezë është e rëndësishme që në mëngjes me stomakun bosh duhet të konsumojmë 600 ml ujë. Uji do të pastrojë barkun tuaj, por edhe zvogëlon rrezikun e zhvillimit

Zvogëloni sëmundjet e zemrës me një gotë qumësht

Sëmundja e zemrës është shkaku kryesor i vdekjes në Shtetet e Bashkuara, sipas Qendrave për Kontrollin dhe Parandalimin e Sëmundjeve (CDC) dhe nuk është gjithmonë e lehtë të zbulosh nëse

Sëmundjet që fshihen në pëllëmbën e dorës

Ndodh shpesh që të përjetojmë mpirje të duarve apo ndjesinë e shpimit me gjilpërë në gishta. Kjo ndjesi mund të jetë e përkohshme, si rezultat i lodhjes, por mund të paralajmërojë edhe

Info Tjera