Shëndeti http://mediapress.al/wp-content/uploads/2021/04/785-0-6066147335cfb-780x439-1.jpg

Tri këshilla nga psikologjia që funksionojnë për të humbur peshë



Të gjithë programet e dobësimit kanë një të përbashkët: Pretendojnë se kanë gjetur çelësin që t’ju bëjnë të humbni kilogramë

Një nga programet e fundit më të njohura të humbjes së peshës quhet Noom dhe pretendon se psikologjia e sjelljes është çelësi për të ndihmuar njerëzit që të dobësohen.

Psikologjia e sjelljes synon të kuptojë se pse sillemi në një mënyrë të caktuar dhe të analizojmë modelet e veprimeve dhe sjelljeve tona.

Megjithëse nevojiten të tjera studime për efektivitetin e Noom, nga ana tjetër, teknika të psikologjisë mund t’i ndihmojnë njerëzit që të humbasin peshë me sukses.

Tri janë sjelljet që këshillon Noom:

1. Vendosja e qëllimit

Shumë programe të humbjes së peshës fillojnë duke u kërkuar njerëzve të vendosin një qëllim. Krijimi i këtij “qëllimi” në të vërtetë ju motivon të ndryshoni sjelljen. Një kombinim i qëllimeve (aktiviteti fizik, ushqimi i shëndetshëm) mund të jetë më efektiv për t’i mbajtur njerëzit të motivuar dhe për t’i ndihmuar të arrijnë qëllimet.

Por sa synime duhet të vendosë një person? Një studim zbuloi se përcaktimi i qëllimit do të thotë që keni më shumë gjasa të bëni ndryshimet, që në fund të fundit do të thotë se keni më shumë të ngjarë të humbni peshë. Sidoqoftë, nuk ka asnjë provë konkrete të numrit të saktë të qëllimeve që duhet të vendosen.

2. Vetë-monitorimi

Matja e peshës dhe asaj çfarë hani – e njohur si “vetë-monitorimi” – është një nga strategjitë më efektive nga fusha e psikologjisë së sjelljes për humbjen e peshës dhe është përfshirë në shumicën e programeve të menaxhimit të peshës. Vetë-monitorimi funksionon duke ju bërë më të vetëdijshëm për atë që po hani dhe pini dhe çfarë po ndodh me peshën tuaj.

Nga ana tjetër, kjo mund t’ju ndihmojë të shmangni konsumimin e ushqimeve të pashëndetshme. Hulumtimet tregojnë se peshimi të paktën një herë në javë çon në suksesin më të madh – një studim madje sugjeron peshimin e përditshëm.

3. Mbështetja sociale

Strategjia e tretë është që të merrni reagime dhe mbështetje nga miqtë, familja ose programet e mbikëqyrura. Arsyeja se pse mbështetja sociale ndihmon është sepse krijon një ndjenjë të përgjegjësisë.

Hulumtimet kanë treguar se njerëzit që ndjekin programe për humbje peshe me një mik apo anëtar të familjes kanë më shumë gjasa ta ndjekin dhe të humbin më shumë peshë.

Burimet: CNN, The Conversation

Të fundit

Përfitimet shëndetësore nga Ramazani

Agjërimi sjell shumë dobi për trupin e njeriut. Agjërimi është një vepër që ka shumë dobi si nga ana shpirtërore ashtu edhe nga ana shëndetësore. Në këtë shkrim do të përpiqemi të p

Pse konsumimi i të njëjtit mëngjes çdo ditë mund të jetë gjëja më e mirë për shëndetin tuaj

“Një mollë në ditë e mban mjekun larg“, thonë doktorët. Por, çfarë ndodh me një pjatë vezë ose një filxhan kos si mëngjesi juaj çdo ditë? Edhe pse i njëjti mëgjes mund të duket i

Xhelozia toksike dhe e keqe

Në doza shumë të vogla, xhelozia mund të jetë e shëndetshme për një marrëdhënie. Ajo mund të të motivojë të jesh një partner më i mirë dhe të jesh detektor për disa marrëdhënie

Para se të nisni plazhin, zhdukni celulitin me këto 2 receta

Celuliti shfaqet nën lëkurë si pasojë e kontraktimit të indeve lidhëse të muskujve. Celuliti është një nga problemet më shqetësuese tek femrat. Ai nuk është i lidhur gjithmonë me peshë

Çfarë ndodh nëse shmangim vaktin e mbrëmjes

Me siguri e keni dëgjuar thënien “Ha mëngjes si një mbret, drekë si një princ dhe darkë si një i varfër”. Brenda një harku kohor tre vjeçar, ata zbuluan se anashkalimi i vaktit të dark

A mund të ndihmojë ananasi të humbisni peshë?

Ananasi është një frutë e verdhë dhe i shijshëm që ka shije të shkëlqyeshme si dhe është tepër ushqyese. Është plot me vitamina dhe minerale thelbësore. “Ananasi është një frutë t

Info Tjera