Shëndeti http://mediapress.al/wp-content/uploads/2021/04/mengjes.jpg

Ushqimet që duhet patjetër ti shmangni në mëngjes



Shkenca dhe mëngjesi shpesh janë kontradiktore.

Nga njëra anë, industria ushqimore këmbëngul se mëngjesi është vakti më i rëndësishëm i ditës pavarësisht nga fakti që anashkalimi i tij nuk ka me të vërtetë pasoja negative.

Nga ana tjetër, një mëngjes i shëndetshëm cilësor mund të përmirësojë humorin tuaj dhe të parandalojë depresionin.

Duket se hilja është të dini se çfarë të hani dhe çfarë të mos hani për mëngjes.

Duke pasur këtë në mendje, ne do ju tregojmë se cilat ushqime duhet të shmangni para orës 10 për të pasur një trup të shëndetshëm.

Bukë me gjalpë
Ndryshe nga sa mendojnë shumica e njerëzve, mëngjesi nuk duhet të jetë domosdoshmërisht një vakt pa yndyrë.

Truku është te gjetja e yndyrës së shëndetshme për të ngrënë në mëngjes.

Gjalpi përmban yndyrë që ju ndihmon të përpunoni vitaminat, por gjithashtu përmban shumë yndyrna të ngopura të cilat mund të shkaktojnë dëme në zemrën tuaj si dhe shtim në peshë.

Në vend të kësaj zgjidhni gjalpë kikiriku, i cili rrit prodhimin e peptidit YY, një hormon që rregullon urinë.

Cornflakes dhe drithëra
Drithërat në mëngjes janë shumë praktike, por përmbajnë një sasi të madhe sheqeri që më vnë mund të krijojë dhjam në bark.

Në vend të tyre hani tërshërë, e cila është e pasur me fibra dhe e pa sheqer.

Pancakes dhe waffles
Janë një mëngjes i shkëlqyer kur jeni me nxitim, por shumicë e pancakes dhe waffels përmbajnë karbohidrate të rafinuara.

Nuk janë të dëmshme, por ju bëjnë të ndiheni të uritur gjatë gjithë ditës.

Ato gjithashtu mund të përmbajnë pak ose aspak fibra dhe shumë yndyrna trans që janë të dëmshme për shëndetin tuaj.

Në vend që t’i merrni të gatshme, përgatitini vetë në shtëpi me miell integral ose zëvendësojini ato me bukë integrale.

Kos me pak yndyrë
Kosi pa yndyrë është bërë një alternativë e disponueshme gjerësisht për mëngjesin.

Për fat të keq, shpesh përmban shumë sheqerna për të shtuar aromë dhe pak proteina.

Studimet kanë treguar se kosi me yndyrë të plotë në të vërtetë ndihmon për të humbur peshë.

Konsumi i proteinave në mëngjes mund t’ju ​​ndihmojë të ndiheni më pak të uritur gjatë ditës.

Prandaj zgjidhni të hani kos me yndyrë të plotë dhe pa sheqer.

Lëngjet e frutave
Shumica e lëngjeve të frutave përmbajnë po aq sheqer sa pijet me gaz, sipas studimeve, duke i bërë ato një nga zgjedhjet më të këqija për mëngjes ose konsum në përgjithësi.

Ato gjithashtu nuk përmbajnë pothuajse asnjë fibër.

Mungesa e përtypjes mund t’ju bëjë të ndiheni më pak të ngopur, prandaj është e rëndësishme të filloni ditën me ushqim që përtypet, mundësisht me fruta.

Të fundit

Sa më shumë net pa gjumë, aq kujtesë të dobët do të keni

Gjumi nuk është një gjendje e pavetëdijshme, por më tepër se aq, një gjendje prehjeje mendore dhe trupore. Një zbulim i publikuar disa ditë më parë zbulon se mjafton një natë pa gjumë p

Nëse s’doni probleme me shëndetin, mos e mbani stresin brenda vetes

Rezultatet e këtij studimi sugjerojnë se mbajtja e stresit mund të jetë problematike për shëndetin. Nëse arrini t’i largoni menjëherë nga mendja ngjarjet stresuese, do t’i bëni mirë sh

Përfitimet shëndetësore nëse pini ujë sapo të zgjoheni

Sipas shkencëtarëve japonezë është e rëndësishme që në mëngjes me stomakun bosh duhet të konsumojmë 600 ml ujë. Uji do të pastrojë barkun tuaj, por edhe zvogëlon rrezikun e zhvillimit

Zvogëloni sëmundjet e zemrës me një gotë qumësht

Sëmundja e zemrës është shkaku kryesor i vdekjes në Shtetet e Bashkuara, sipas Qendrave për Kontrollin dhe Parandalimin e Sëmundjeve (CDC) dhe nuk është gjithmonë e lehtë të zbulosh nëse

Sëmundjet që fshihen në pëllëmbën e dorës

Ndodh shpesh që të përjetojmë mpirje të duarve apo ndjesinë e shpimit me gjilpërë në gishta. Kjo ndjesi mund të jetë e përkohshme, si rezultat i lodhjes, por mund të paralajmërojë edhe

Si mund ta largoni peshën e tepërt në formë natyrale

Dhjamosja e mëlçisë është një problem shëndetësor që ka të bëjë me akumulimin e sasive të mëdha të triglicerideve të yndyrës në qelizat e këtij organi. Mëlçia është e rëndësis

Info Tjera