Shëndeti http://mediapress.al/wp-content/uploads/2020/10/girls-make-selfie-with-smiling-pregnant-smartphone_85574-607.jpg

Ushqimet që duhet të hani pas palestrës



Ju e dini tashmë që për të humbur peshë nuk mjafton vetëm palestra, por duhet të tregoni kujdes dhe me ushqimet që zgjidhni të hani.

Më poshtë ne ju kemi sjellë disa nga ushqimet që duhet të hajë çdo grua dhe vajzë, nëse do që të humbë peshë më shpejt.

1. Nuk ka asgjë më të mirë sesa të hani disa feta mollë me gjalpë kikiriku pas stërvitjes, apo jo?

2. Disa arra të ndryshme mund t’ju ndihmojnë të rivendosni energjinë që ju nevojitet për të shkuar në shtëpi.

3. Kosi me fruta nuk është vetëm i shijshëm, por edhe ushqyes.

4. Pas palestre, omleta vegjetarianë është një meze e lehtë mjaft efektive.

5. Çfarë mund të jetë më e lehtë dhe e shijshme sesa pak djathë me biskota të kripura.

6. Një tjetër ushqim i shëndetshëm janë perimet e freskëta me pite dhe humus.

7. Nëse jeni përtace, lëngjet me proteina janë ideale për ju.

8. Për ato që pëlqejnë të ëmblat, gjalpi i kikirikut me banane janë zgjedhje e shijshme.

9. Një fetë bukë e thekur, avokado dhe pak djathë kremoz, është pikërisht çfarë meriton trupi juaj pas stërvitjes.

10. Gjiza dhe frutat janë gjithmonë zgjedhje e duhur kur bëhet fjalë për humbjen e peshës.

11. Drithërat gjithashtu janë një mundësi e mirë.

12. E fundit, por jo më pak e rëndësishmja, çokollatat energjizuese janë shpëtimtari juaj kur nuk po vendosni dot çfarë të hani.

Të fundit

Sa më shumë net pa gjumë, aq kujtesë të dobët do të keni

Gjumi nuk është një gjendje e pavetëdijshme, por më tepër se aq, një gjendje prehjeje mendore dhe trupore. Një zbulim i publikuar disa ditë më parë zbulon se mjafton një natë pa gjumë p

Nëse s’doni probleme me shëndetin, mos e mbani stresin brenda vetes

Rezultatet e këtij studimi sugjerojnë se mbajtja e stresit mund të jetë problematike për shëndetin. Nëse arrini t’i largoni menjëherë nga mendja ngjarjet stresuese, do t’i bëni mirë sh

Përfitimet shëndetësore nëse pini ujë sapo të zgjoheni

Sipas shkencëtarëve japonezë është e rëndësishme që në mëngjes me stomakun bosh duhet të konsumojmë 600 ml ujë. Uji do të pastrojë barkun tuaj, por edhe zvogëlon rrezikun e zhvillimit

Zvogëloni sëmundjet e zemrës me një gotë qumësht

Sëmundja e zemrës është shkaku kryesor i vdekjes në Shtetet e Bashkuara, sipas Qendrave për Kontrollin dhe Parandalimin e Sëmundjeve (CDC) dhe nuk është gjithmonë e lehtë të zbulosh nëse

Sëmundjet që fshihen në pëllëmbën e dorës

Ndodh shpesh që të përjetojmë mpirje të duarve apo ndjesinë e shpimit me gjilpërë në gishta. Kjo ndjesi mund të jetë e përkohshme, si rezultat i lodhjes, por mund të paralajmërojë edhe

Si mund ta largoni peshën e tepërt në formë natyrale

Dhjamosja e mëlçisë është një problem shëndetësor që ka të bëjë me akumulimin e sasive të mëdha të triglicerideve të yndyrës në qelizat e këtij organi. Mëlçia është e rëndësis

Info Tjera