Shëndeti http://mediapress.al/wp-content/uploads/2021/03/ushqimet.jpg

Ushqimet që duhet t’i hiqni nga dieta



Ushqimet na sigurojnë energji, lëndë ushqyese, forcojnë sistemin imunitar dhe na ndihmojnë të mbrohemi kundër sëmundjeve. Por, kjo nuk vlen për të gjitha ushqimet, disa prej tyre bëjnë saktësisht të kundërtën – ato shkaktojnë probleme shëndetësore, inflamacion në trup dhe ato kanë një efekt shumë të keq në organet e tretjes.

Këtu janë ushqimet në fjalë:

Karbohidratet e rafinuara

Karbohidratet e thjeshta në drithërat e rafinuar dhe ushqimet shumë të përpunuara, të tilla si snacks, bukë e bardhë, lëngje, mund të çojnë në fryrje të stomakut, gazra dhe ngërçe.

Përveç kësaj, ato mund të çojnë në inflamacion në zorrët, sepse bakteret adhurojnë ushqimet e ëmbla.

Ushqime të pasura me natrium

Supat, proshuta dhe produktet e tjera të mishit të thatë zakonisht përmbajnë shumë natrium.

“Ushqimi i pasur me kripë dëmton kompleksin e brendshëm të zorrëve, gjë që rrit rrezikun e ulcerës dhe madje edhe të kancerit”, thotë shkencëtari William Lee.

Kos me pak yndyrë

Ekspertët paralajmërojnë se varietetet me pak yndyrë të produkteve të ndryshme të qumështit përmbajnë shumë sheqer, gjë që çon në fryrje të barkut, kapsllëk dhe zorrë nervore.

Përveç kësaj, një dietë e pasur me sheqer shqetëson seriozisht ekuilibrin e baktereve të mira në zorrë, gjë që dobëson imunitetin.

Ushqim pikant

Mund të ketë një efekt të mirë në shëndetin e disa njerëzve, por nëse hahet në sasi të tepërt dhe çdo ditë, mund të shkaktojë diarre të dhimbshme.

Ushqimet që përmbajnë kapsaicinë, një përbërës që është përgjegjës për ndjenjën e djegësisë, mund të irritojnë mukozën e brendshme të stomakut, të shkaktojnë të përziera, të vjella, dhimbje stomaku dhe diarre.

Ëmbëlsuesit artificialë

Ëmbëlsuesit artificialë që gjenden në shumë pije dietike dhe ëmbëlsirat “e shëndetshme” mund të çojnë në një çekuilibër të baktereve në zorrët.

Kërkimet nga viti 2018 treguan se sistemi i tretjes bëhet toksik pas ekspozimit ndaj vetëm një miligram të ëmbëlsuesve artificialë.

Të fundit

Zbuloni çfarë tregon forma e trupit për shëndetin e zemrës

Një studim i publikuar së fundmi në Revistën Evropiane për zemrën, thotë se forma e trupit e njeriut është sinjalizuesi më i mirë i sëmundjeve të zemrës. Në krahasim me indeksin e masë

Qumështi apo kosi, cili është më i mirë për mëngjes?

Produktet e bulmetit janë një pjesë e rëndësishme e çdo regjimi të shëndetshëm ushqimor. Megjithatë, në disa aspekte, përzgjedhja e llojit të duhur të produkteve të bulmetit bën një n

Balsami i mrekullueshëm për shëndetin dhe gjithë organizmin

Vetitë kuruese të lules së basanit, një bimë barishtore që në gjendje natyrale rritet kudo, janë të njohura në mbarë botën. Përdorimi i gjerë i kësaj bime në mjekësinë popullore apo

Mjekët e konsiderojnë minierë të vërtetë vlerash ushqyese

Shpeshherë janë quajtur edhe “Pema e paqes” për shkak të mbijetesës së bombës në Nagasaki, Molla e Lindjes, Pema e 7 Virtyteve apo Ushqimi i Perëndive etj, me pak fjalë hurma është fru

Përfitimet shëndetësore të çajit jeshil me limon

Çaji jeshil me lëng limoni është një pije qetësuese që mund ta shijoni në çdo kohë të ditës. Ky lëng është gjithashtu shumë ushqyes dhe hulumtimet kanë zbuluar se shoqërohet me një

Sa më shumë net pa gjumë, aq kujtesë të dobët do të keni

Gjumi nuk është një gjendje e pavetëdijshme, por më tepër se aq, një gjendje prehjeje mendore dhe trupore. Një zbulim i publikuar disa ditë më parë zbulon se mjafton një natë pa gjumë p

Info Tjera