Shëndeti http://mediapress.al/wp-content/uploads/2020/07/walking-scaled-e1594313201319.jpg

Vetëm 4,400 hapa në ditë janë të mjaftueshme për tu mbrojtur nga sëmundje serioze



Në vend të 10,000 hapa të rekomanduar shpesh, ecja vetëm 4,400 hapa në ditë mund të jetë e mjaftueshme për të mbrojtur kundër sëmundjeve të rënda, kanë pretenduar studiuesit.

Një rishikim i përfitimeve të niveleve të ndryshme të aktivitetit fizik nga një ekspert nga Universiteti i Hertfordshire zbuloi se qëllimi klasik mund të jetë mbingarkesa.

Aktiviteti fizik mund të ndihmojë për të zvogëluar rrezikun e zhvillimit të sëmundjeve kronike si çmenduria dhe kanceret e caktuara, dhe mund të përmirësojë kushte si diabeti tip 2.

Njeriut mesatar i duhen rreth dy orë ecje në ditë për të arritur qëllimin 10,000 hapa – por vetëm rreth 53 minuta për të arritur 4,400 hapa.

Ecja e 10,000 hapave çdo ditë sigurisht që është e mirë për shëndetin tuaj, shpjegoi Dr Bottoms – me studime që tregojnë se bërja e këtij zakoni mund të përmirësojë shëndetin mendor dhe fizik, si dhe të ulë rrezikun e zhvillimit të diabetit.

Sidoqoftë, vuri në dukje ajo, studimi i fundit nga Shkolla Mjekësore e Harvardit ka sugjeruar që 10,000 hapa mund të jenë të mbingarkuar. Ata zbuluan se, mesatarisht, marrja e 4,400 hapave në ditë është e mjaftueshme për të ulur ndjeshëm rrezikun e vdekjes tek gratë krahasuar me marrjen vetëm të 2,700 hapave në ditë.

Në fakt, ndërsa ekipi zbuloi se sa më shumë hapa të ecnin njerëzit, aq më i ulët ishte rreziku i tyre për të vdekur, ky efekt kishte tendencë të ulej në rreth 7,500 hapa në ditë – gjë që nuk vërehej ndonjë përfitim shtesë nga ecja deri, të themi, 10,000 hapa në ditë .

Organizata Botërore e Shëndetësisë ka rekomanduar që të rriturit të marrin të paktën 150 minuta aktivitet fizik me intensitet të moderuar ose 75 minuta aktivitet fizik të fuqishëm në baza javore.

Sidoqoftë, vuri në dukje Dr Bottoms, studiuesit nga British Columbia kanë treguar se përmirësimet shëndetësore mund të arrihen edhe me ushtrime me intensitet të ulët – duke sugjeruar që hapat tuaj mund të kontribuojnë në objektivin tuaj të 150 minutave të aktivitetit.

Në të kundërt, Universiteti i Teksasit ka treguar kohët e fundit se njerëzit që ecin më pak se 5,000 hapa në një ditë të caktuar janë më pak të aftë të metabolizojnë yndyrën ditën tjetër – gjë që në planin afatgjatë mund të rrisë rrezikun e sëmundjeve kardiovaskulare dhe diabetit.

Ky zbulim mbështetet nga puna nga Universiteti i Teksasit në Austin i cili arriti në përfundimin se njerëzit që ecin më pak se 4,000 hapa në ditë nuk janë në gjendje të ndryshojnë këtë ulje të metabolizmit të yndyrës.

Të fundit

Përfitimet shëndetësore të çajit jeshil me limon

Çaji jeshil me lëng limoni është një pije qetësuese që mund ta shijoni në çdo kohë të ditës. Ky lëng është gjithashtu shumë ushqyes dhe hulumtimet kanë zbuluar se shoqërohet me një

Sa më shumë net pa gjumë, aq kujtesë të dobët do të keni

Gjumi nuk është një gjendje e pavetëdijshme, por më tepër se aq, një gjendje prehjeje mendore dhe trupore. Një zbulim i publikuar disa ditë më parë zbulon se mjafton një natë pa gjumë p

Nëse s’doni probleme me shëndetin, mos e mbani stresin brenda vetes

Rezultatet e këtij studimi sugjerojnë se mbajtja e stresit mund të jetë problematike për shëndetin. Nëse arrini t’i largoni menjëherë nga mendja ngjarjet stresuese, do t’i bëni mirë sh

Përfitimet shëndetësore nëse pini ujë sapo të zgjoheni

Sipas shkencëtarëve japonezë është e rëndësishme që në mëngjes me stomakun bosh duhet të konsumojmë 600 ml ujë. Uji do të pastrojë barkun tuaj, por edhe zvogëlon rrezikun e zhvillimit

Zvogëloni sëmundjet e zemrës me një gotë qumësht

Sëmundja e zemrës është shkaku kryesor i vdekjes në Shtetet e Bashkuara, sipas Qendrave për Kontrollin dhe Parandalimin e Sëmundjeve (CDC) dhe nuk është gjithmonë e lehtë të zbulosh nëse

Sëmundjet që fshihen në pëllëmbën e dorës

Ndodh shpesh që të përjetojmë mpirje të duarve apo ndjesinë e shpimit me gjilpërë në gishta. Kjo ndjesi mund të jetë e përkohshme, si rezultat i lodhjes, por mund të paralajmërojë edhe

Info Tjera