Sofra jonë http://mediapress.al/wp-content/uploads/2020/07/DJATHI-1.jpg

Gatimet që mund t’i konsumoni natën



Shkencëtarët dhe mjekët kanë sugjeruar që është e dobishme dhe madje thelbësore të hahet një vakt shumë i lehtë në mbrëmje. Por për të shmangur dhimbjen e rëndesën e stomakut, gjumin e dobët dhe shtimin e peshës, është e rëndësishme të zgjidhni me mençuri produkte për darkën tuaj.

Për ata që janë në dietë, s’duan të fitojnë peshë dhe duan të shijojnë disa ushqime në darkë, 6 gatimet e mëposhtme janë idealet.
Vezë

Vezët janë një burim i proteinave të plota që përmbajnë aminoacide thelbësore dhe ato ju bëjnë të ndiheni të ngopur shumë shpejt. Zgjedhja më e mirë është vezët e ziera. Omëleta dhe vezët e fërguara janë gjithashtu një mundësi e mirë për darkë, por vetëm nëse i gatuani me një sasi minimale vaji.

Djathë dhe rrush

Një pjesë e vogël e djathit është vetëm rreth 100 kalori, por do t’ju sjellë shumë kënaqësi dhe përfitime në formën e triptofanit, proteinave dhe kazeinës. Në veçanti, kazeina mund t’ju ndihmojë të ndiheni më të kënaqur dhe është e mirë për shëndetin e muskujve nëse merrni para se të flini. Disa rrush, që rastësisht janë të pasura me melatonin, gjithashtu do të përfitojnë nga gjumi juaj.

Gjeldeti

Për njerëzit që preferojnë një vakt më të rëndë, mund të themi gjeldeti që është një rezervë e vërtetë e triptofanit dhe proteinave të shëndetshme. Është më mirë ta zgjidhni këtë produkt në vend të mishit të pulës sepse është më e lehtë për trupin tonë që ta tretë atë.
Peshk
Për darkat e natës vonë, është më mirë të zgjidhni peshkun. Për shembull, ju mund të zgjidhni peshkun e pasur me lëndë ushqyese, acidet yndyrore omega-3 të përfshira në të që janë të famshme për aftësinë për të prishur yndyrnat. Proteina në peshk është gjithashtu e mirë për metabolizmin.

Të fundit

Karkaleca me salcë qumështi

Përbërësit: karkaleca sipas sasisë që dëshironi; 1 thelb hudhre; 1 lugë filadeldia; 1/2 gotë qumësht; kripë. Përgatitja: Në një tigan me zjarr të ngadaltë skuqim thelbin e hudhrës të

Makarona me mish tuna

Përbërësit e nevojshëm për katër persona:▪ 350 g makarona sipas dëshirës,▪ 160 g mish toni nga konserva,▪ 1 thelb hudhre. Përgatitja:Kullojeni mirë mishin e tonit nga va

Tortë e ëmbël me kunguj, karota, arra dhe rrush të thatë

Përbërësit: 1-2 karrota1-2 kunguj2 lgj rrush të thatë2-3 lgj arra1 lç kanellë½ lç karafil250 gr kos të kulluar4 kokrra vezë4 lgj miell misri të holle2 filxhanë çaji miell1 bustinë pluhu

Patate të ëmbla të skuqura

Përbërësit: 1 patate e ëmbël e mesme, e prerë në feta 1 lugë vaj 1/4 lugë kripë 1/4 lugë piper i zi 1 lugë rozmarinë të freskët të copëtuar (opsionale) Përgatitja: Në një tas të m

Peshk në furrë

Përbërësit: 2 peshq të më dhenj të tipit qefull,levrek 1/2 limoni I grirë në fije të holla 2 fije të gjata majdanoz 1 domate e grirë ne kubikë të vegjël 2 thelpinj hudhë Kripë dhe pipe

Supë e ftohtë me panxhar

Koha e përgatitjes është vetëm 10 minuta. Përbërësit për katër persona: 600 gram panxhar i kuq i zier me pare 1 litër kefir që mund ta zëvendësoni me kos të bardhë pak të thartë dhe t

Info Tjera