Sofra jonë http://mediapress.al/wp-content/uploads/2020/07/DJATHI-1.jpg

Gatimet që mund t’i konsumoni natën



Shkencëtarët dhe mjekët kanë sugjeruar që është e dobishme dhe madje thelbësore të hahet një vakt shumë i lehtë në mbrëmje. Por për të shmangur dhimbjen e rëndesën e stomakut, gjumin e dobët dhe shtimin e peshës, është e rëndësishme të zgjidhni me mençuri produkte për darkën tuaj.

Për ata që janë në dietë, s’duan të fitojnë peshë dhe duan të shijojnë disa ushqime në darkë, 6 gatimet e mëposhtme janë idealet.
Vezë

Vezët janë një burim i proteinave të plota që përmbajnë aminoacide thelbësore dhe ato ju bëjnë të ndiheni të ngopur shumë shpejt. Zgjedhja më e mirë është vezët e ziera. Omëleta dhe vezët e fërguara janë gjithashtu një mundësi e mirë për darkë, por vetëm nëse i gatuani me një sasi minimale vaji.

Djathë dhe rrush

Një pjesë e vogël e djathit është vetëm rreth 100 kalori, por do t’ju sjellë shumë kënaqësi dhe përfitime në formën e triptofanit, proteinave dhe kazeinës. Në veçanti, kazeina mund t’ju ndihmojë të ndiheni më të kënaqur dhe është e mirë për shëndetin e muskujve nëse merrni para se të flini. Disa rrush, që rastësisht janë të pasura me melatonin, gjithashtu do të përfitojnë nga gjumi juaj.

Gjeldeti

Për njerëzit që preferojnë një vakt më të rëndë, mund të themi gjeldeti që është një rezervë e vërtetë e triptofanit dhe proteinave të shëndetshme. Është më mirë ta zgjidhni këtë produkt në vend të mishit të pulës sepse është më e lehtë për trupin tonë që ta tretë atë.
Peshk
Për darkat e natës vonë, është më mirë të zgjidhni peshkun. Për shembull, ju mund të zgjidhni peshkun e pasur me lëndë ushqyese, acidet yndyrore omega-3 të përfshira në të që janë të famshme për aftësinë për të prishur yndyrnat. Proteina në peshk është gjithashtu e mirë për metabolizmin.

Të fundit

Bukë pica

Përbërësit: 6 copa bukë 1/4 e gotës sos domatesh 1/4 e gotës misër 1/2 e gotës domatina 1/2 e gotës mocarela 1 lugë e mesme fara susami 1 lugë e vogël origano Përgatitja: Nxejeni paraprak

Ëmbëlsirë me verë të kuqe

Përbërësit: 200 gr gjalpë 300 gr sheqer 70 gr kakao 100 ml verë e kuqe 150 gr miell 1 bustinë me fryrës për ëmbëlsira 4 vezë Pak kripë Një grusht lajthia të pjekura dhe të grira (do i h

Flija në saç

Për një tepsi të përmasave normale (si ato të byrekut) me fli do ju nevojiten përbërësit e mëposhtëm: 1. 10 kokrra vezë 2. Gjysëm kg vaj ulliri 3. Gjysëm kg qumësht 4. Gjysëm kg gjalpë

Sheqerpare

Përbërësit për brumin e copave të sheqerpares (dalin afërsisht 20 copë prandaj mund të bëni dhe gjysmë doze): 125 g gjalpë i tretur i vakët 200 g sheqer 2 vezë 100 g miell misri i bluar

3 çajrat e ftohtë bimorë që duhet të pini në verë

Freskia dhe hidratimi janë tepër të rëndësishme në ditët e nxehta të verës. Alternativat industriale për freski dhe hidratim janë të mbushura me sheqerna dhe substanca që më shumë bëjn

Çfarë duhet të ketë në sofër për Kurban Bajram?

A i keni provuar disa nga këto ushqime?  Kurban Bajrami është festa e madhe islame. Për këtë festë përgatisim sofër të pasur.  Të gjithë anëtarët e familjes dhe në këtë mën

Info Tjera