Opinione & Intervista http://mediapress.al/wp-content/uploads/2020/11/Maintenance1.jpg

Imuniteti ndaj Covid-19 do fitohet gradualisht



Shkruan: Ermand Mertenika – Inxhinier  biomjekësor

Megjithëse në Covid-19 Corona është një virus, i cili po bashkëjeton me ne dhe fatmirësisht mendoj që qytetarët do e fitojnë gradualisht imunitetin ndaj këtij virusi tashmë i kthyer në pandemi globale.

Sigurisht ndërgjegjësimi social duket se po i jep frytet e veta duke ruajtur distancën fiziko-sociale dhe njëkohësisht vendosjen e maskës në ambiente të mbyllura dhe të hapura.

Megjithëse violenca e covid-19 deri diku është dekrementuar, normalisht kjo nuk është e prerë me thikë, pasi qytetarët vazhdojnë të infektohen nga ky virus.

Suedia një nga vendet më të zhvilluara të Europës arriti të bëjë “over-pass” (ta kapërcejë) pikun e valës së parë, duke mos pritur fronte të tjera valësh Covid-19.

Në rastin e shtetin me standartin më të lartë në Europë “Suedia”,
evitimi i karantinës dhe infektimi në masë i popullsisë, pavarësisht kostove biologjike (humbje në jetë) u arrit që tashmë popullësia suedeze të fitojë imunietin, pothuajse të plotë të këtij virusi.

Sigurisht Infektimet vazhdojnë dhe kemi humbje jete të pakta, pikërisht persona të cilët vuajnë nga sëmundje adicionale të rënda, si sëmundja e Leucemisë, Kolesteroli i lartë në gjak, sëmundje pulmonare si bronko-pneumoni të avancuar, sëmundje kardio-vaskulare të shkallës së rëndë apo sëmundje tumorale ose metastazike, hipertension shumë të lartë etj.

Tashmë po shikojmë një aplikim të pajisjeve më të lehta mjekësore, si Aspiratorët dhe Oksigjenatorët duke evituar përdorimin e Respiratorëve me modën me emergjente siç eshte faza e fundit që mban në jetë në mënyrë artificiale pacientin e emërtuar “Intubimi Endotrakeal”.

Sigurisht do desha t’i jepja një mesazh të gjithë qytetarëve që të vazhdojnë të zbatojnë masat në ambiente të ngarkuara me qytetarë dhe sidomos në ambient të mbyllura dhe gjithashtu distancimi social 1.5 -2 m dhe gjithashtu perdorimin e maskave në vende të mbyllura kryesisht.

Gjithashtu, një ushtrim fizik në mëngjes apo në darkë në parqe dhe një ushqim i shëndetshëm, dhe jo i tepruar është një mënyrë dietike e shëndetshme që të mbrojnë organizmin e tyre.

Evitimi i pijeve alkolike dhe i pijeve të tjera me esenca të ndryshme apo eleminimi i ushqimeve, të cilat përmbajnë përqindje të lartë sheqeri, kripë apo yndyrë, duhen evituar.

Gjithashtu, teknikat e frymë-shkëmbimit sportiv duhen zbatuar hera herës siç është frymë-shkëmbim i thellë, pra inspirim maksimal – mbajtje e oksigjenit në pulmone 10 sekonda dhe më pas ekspirim maksimal do ishte ideale të zbatohej nga çdo qytetar në mëngjes dhe në darkë me një cike prej 5 herësh.

Ushtrimi Sportiv i pulmoneve (Mushkërive)
• Inspirim maksimal ( Frymë-marrje e thellë)
• Mbajtje e frymës 10 sekonda
• Eksperim Maksimal (Frymë-nxjerrje e thellë)
(Përseritshmëri e këtij cikli 5 herë në mëngjes dhe 5 herë në darkë)

Covid-19 është një Virus që gradualisht ne do e fitojmë imunitetin ndaj tij.

Respektoni masat, zbatoni dietën e shëndetshme për një mënyrë jetese më të mirë dhe gjithashtu për forcimin e Leukocideve (Antitrupat dhe sistemi ynë imunitar) dhe gjithashtu ingranohuni pak aktivitet sportive apo dhe kros (Vrapim) pasi vrapimi është aktiviteti më i mirë sportiv për biogjenezën dhe organizmin tonë.

Mendoni Pozitivisht (sepse inkrementon energjinë e brendeshme pozitive)
Energjia pozitive ndikon gjithashtu dhe në forcimin gjithnjë e më tepër të sistemit tonë imunitar.
Evitoni Stresin (Stresi shkakton gjenerimin e hormonit të kortizolit), e cila është më e dëmshmja për organizmin tonë.

Faktori Stres Dobeson organizmin dhe aq më tepër sistemin tonë imunitar (Qelizat Limfatike dhe eritrocidet)
Mendoni Pozitivisht dhe inkrementoni energjinë pozitive.

Energjia Pozitive ndikon në prodhimin e Hormonit SEROTONIN, e cila ndikon në forcimin e sistemit imunitar, Qelizave Limfatike dhe Leukozideve.

– Aplikoni ushtrimet sportive të Pulmoneve (Mushkërive) frymëmarrje e thellë – 10 sekonda (Mbajtje të frymës) – Frymënxjerrje e thellë.

– Hani Shëndetshëm

– (Kros vrap) në mëngjes ose në darkë,

– Kufjet në Vesh në ritmin Heavy-Metal or Rock Music.

– Evitoni ushqimet me kolesterol të lartë, sheqernat dhe kripërat.

Ushtrimi Sportiv i pulmoneve (Mushkërive)
• Inspirim maksimal (Frymë-marrje e thellë)
• Mbajtje e frymës 10 sekonda
• Eksperim Maksimal (Frymë-nxjerrje e thellë)
(Përsëritshmëri e këtij cikli 5 herë në mëngjes dhe 5 herë në darkë) 

Të fundit

Çfarë na pret në një botë post-pandemike?

Shkruan: Krzysztof Garbarz Koronavirusi i ri, u duk i tillë thuajse çdo kuptim kur mbërriti në SHBA në muajt e parë të këtij viti. Si shoqëri, shumë njerëz e kuptuan se koha nuk ishte një

Ja çfarë duhet të bëjë administrata Biden për normalizimin e raporteve Kosovë-Serbi

Shkruan: Leon Hartwell – Center for European Policy Analysis Aktualisht ekzistojnë 2 pista diplomatike për zgjidhjen e mosmarrëveshjes Serbi-Kosovë: dialogu BE-Beograd-Prishtinë i udhëhequ

15 vitet e Angela Merkelit, si “perandoreshë” e Evropës

Shkruan: Manuel Peruzzo Angela Merkel është një mister:ajo nuk bën humoristen, nuk i fyen kundërshtarët e saj politikë, nuk di të vallëzojë, dhe mbi të gjitha nuk përdor Twitterin. Të vet

Me vullnet, mund t’i japim fund dhunës ndaj grave

Shkruan: Phumzile Mlambo-Ngcuka, Drejtoreshë Ekzekutive e UN Women E kemi parë lidhjen e ngushtë mes pandemisë COVID-19 dhe ngritjes së rasteve të raportuara të dhunës të çfarëdo lloji. Ky

Si mundet Biden në ringjalljen e Evropës Lindore

Shkruan: Janusz Bugajski Presidenti i zgjedhur Joe Biden është i përkushtuar për të rivendosur marrëdhëniet trans-Atlantike, sepse një aleancë më e bashkuar mund të trajtojë më mirë një

Detyra kryesore e Presidentit të zgjedhur Biden

Shkruan: Blerim Shala Me 20 janar të vitit të ardhshëm, Joseph Biden do të inaugurohet Presidenti i 46-të me radhë në historinë 244 vjeçare të Shteteve të Bashkuara të Amerikës. Edhe pse

Info Tjera