Jetë https://mediapress.al/wp-content/uploads/2021/04/happy-woman-meets-sunrise-mountain-151970336.jpg

3 mënyra për ta filluar javën me energji



Fillimi i javës së re është shumë i rëndësishëm.

Ju mund ta keni të vështirë të çoheni nga krevati dhe të filloni gjithçka që duhet të bëni këtë javë, por nuk mund të bëni asgjë për ta ndryshuar atë.

Prandaj, ngrihuni dhe bëhuni gati që ta përballoni javën siç duhet.

Dhe për t’ju ndihmuar kemi disa mënyra për ta arritur këtë.

1. Planifikoni programin e javës
Krijoni një afat kohor me atë që duhet të bëni dhe doni të arrini.

Mos harroni të argëtoheni, për pos punës keni dhe një jetë personale.

2. Merrni kohë për veten tuaj
E hënë sot! Stresi, puna, shkolla! E gjithë kjo ju bën presion.

Prandaj, lini pak më shumë kohë të lirë për veten tuaj.

Bëni masazh, dush ose shkoni në palestër para se të shkoni në punë.

E gjithë kjo do t’ju ndihmojë të filloni javën e re shumë më të qetë.

3. Vendosni një qëllim për javën
Kjo do t’ju japë motivim dhe energji për të vazhduar më tej.

Një qëllim është shumë i rëndësishëm, do të ju motivojë të ecni përpara.

Në fund të javës nuk do ta kuptoni se sa shpejtë kaluan ditët.

Të fundit

Njihuni me fshatin ku të gjithë jetojnë në të njëjtin vend

Të jetosh në fshat, larg zhurmës së qytetit, ka avantazhet dhe disavantazhet e veta. Kur jeton në fshat, i njeh të gjithë familjet dhe banorët, pasi shtëpitë janë shumë pranë njëra-tjetr

Triko me zinxhir, trendi më i ri i veshjeve të dimrit

Një nga veshjet më të rehatshme të dimrit janë trikot por tendencë e këtij viti janë ato me zinxhir. Janë mënyra më e bukur, komode dhe me stil në jetën e përditshme prandaj jo rastësis

Pija që lufton pagjumësinë

Kjo bimë mjekësore është e pasur me vitamina A, B, D, E dhe K, hekur, kalcium, kalium, zink, magnez. Gjithashtu ndihmon në problemet me traktin urinar, sëmundjet e mushkërive dhe lodhjen kronik

Ushtroheni por nuk shihni rezultate? 5 gabimet që po bëni

Këto janë gabimet më të zakonshme të të ngrënit që mund të bëjnë ata që ushtrohen. Marrja e tepërt ose e pamjaftueshme e proteinave Në rastin e parë, proteina shtesë ka shumë mundësi

Destinacionet për tu vizituar këtë vjeshtë

Në asgjë do të vijmë të biem, dhe shumica dërrmuese e njerëzve do të kenë shijuar tashmë pushimet e tyre. Nëse jeni një nga ata që kurseni një pjesë të pushimeve të tyre, ose të gjit

Qofte me perime dhe xaxiki

Për qoftet 2 kunguj mesatare 1 karrote 2 presh mesatarë 1 copë djath 2 vezë Majdanoz 4- 5 lugë galetë Kripë Per xaxiki 1/2 kastravec 1 lugë gjelle uthull e bardhë 200 gr kos grek ose salcë k

Info Tjera