Shëndeti https://mediapress.al/wp-content/uploads/2021/05/bajame-1280x720-1.jpg

Pse bajamet janë të rëndësishme për dietën tonë



Përfshirja e bajameve në dietën tonë është një zakon që të gjithë duhet të fillojmë.

1. Ato ulin kolesterolin “e keq”
Një studim i botuar në revistën shkencore “Journal of Nutrition” tregoi se konsumi i rregullt i bajameve shoqërohet me ndryshime të favorshme në nivelet e kolesterolit HDL ose “të mirë”.

Në veçanti, midis pjesëmarrësve që konsumuan bajame, kishte një përmirësim në nivelet e kolesterolit HDL dhe aftësinë e tij për të hequr kolesterolin nga qarkullimi.

2. Ato forcojnë mbrojtjen e trupit
Bajamet janë një burim i mirë i vitaminës E, e cila vepron si një antioksidant i fuqishëm, duke forcuar mbrojtjen e trupit dhe duke mbrojtur qelizat nga stresi oksidativ, i cili shoqërohet me rrezikun e sëmundjeve të ndryshme kronike.

3. Ata mbrojnë shëndetin e zemrës
Një studim i kryer në Britaninë e Madhe tregoi se ngrënia e bajameve mund të zvogëlojë rrezikun e sëmundjeve të zemrës, duke rritur shëndetin e enëve të gjakut.

4. Ato lehtësojnë humbjen e peshës
Një studim i botuar në Revistën Europiane të të Ushqyerit zbuloi se pjesëmarrësit që përfshinin bajame në dietën e tyre, humbnin më shumë peshë sesa ata që hanin karbohidrate komplekse.

I njëjti studim zbuloi se pjesëmarrësit që hanin bajame çdo ditë si meze të lehtë nuk shtuan peshë, me gjithë konsumimin e kalorive shtesë.

Studiuesit arritën në përfundimin se ata nuk shtuan peshë sepse ndiheshin të ngopur dhe nuk hanin asgjë tjetër midis vakteve të tyre.

Sa bajame për të ngrënë?

40-50 gram bajame në ditë janë të mjaftueshme për të marrë përfitimet e nevojshme.

Të fundit

Pija që lufton pagjumësinë

Kjo bimë mjekësore është e pasur me vitamina A, B, D, E dhe K, hekur, kalcium, kalium, zink, magnez. Gjithashtu ndihmon në problemet me traktin urinar, sëmundjet e mushkërive dhe lodhjen kronik

Ushtroheni por nuk shihni rezultate? 5 gabimet që po bëni

Këto janë gabimet më të zakonshme të të ngrënit që mund të bëjnë ata që ushtrohen. Marrja e tepërt ose e pamjaftueshme e proteinave Në rastin e parë, proteina shtesë ka shumë mundësi

Zbuloni çfarë tregon forma e trupit për shëndetin e zemrës

Një studim i publikuar së fundmi në Revistën Evropiane për zemrën, thotë se forma e trupit e njeriut është sinjalizuesi më i mirë i sëmundjeve të zemrës. Në krahasim me indeksin e masë

Qumështi apo kosi, cili është më i mirë për mëngjes?

Produktet e bulmetit janë një pjesë e rëndësishme e çdo regjimi të shëndetshëm ushqimor. Megjithatë, në disa aspekte, përzgjedhja e llojit të duhur të produkteve të bulmetit bën një n

Balsami i mrekullueshëm për shëndetin dhe gjithë organizmin

Vetitë kuruese të lules së basanit, një bimë barishtore që në gjendje natyrale rritet kudo, janë të njohura në mbarë botën. Përdorimi i gjerë i kësaj bime në mjekësinë popullore apo

Mjekët e konsiderojnë minierë të vërtetë vlerash ushqyese

Shpeshherë janë quajtur edhe “Pema e paqes” për shkak të mbijetesës së bombës në Nagasaki, Molla e Lindjes, Pema e 7 Virtyteve apo Ushqimi i Perëndive etj, me pak fjalë hurma është fru

Info Tjera