Shëndeti https://mediapress.al/wp-content/uploads/2021/11/ushtrime-640x371-1.png

Ushtroheni por nuk shihni rezultate? 5 gabimet që po bëni



Këto janë gabimet më të zakonshme të të ngrënit që mund të bëjnë ata që ushtrohen.

Marrja e tepërt ose e pamjaftueshme e proteinave

Në rastin e parë, proteina shtesë ka shumë mundësi të shndërrohet në yndyrë dhe në të dytin nuk do të keni linjat që dëshironi.

Sasia e rekomanduar e proteinës është 1,2-1,6 g/kg peshë trupore në ditë.

Hidratim i pamjaftueshëm

Është një ide e mirë të pini ujë gjatë stërvitjes (ose një pije izotonike).

Është gjithashtu e rëndësishme të peshoheni para dhe pas stërvitjes tuaj për të përcaktuar se sa ujë shtesë duhet të rimbushni.

Vini re se dehidrimi zvogëlon performancën atletike.

Ngrënia e një vakti të rregullt para stërvitjes

Nuk duhet të shkoni në palestër pa ngrënë, por nëse dëshironi të hani një vakt të rregullt duhet të prisni rreth 3 orë, në mënyrë që tretja të mos ndikojë në performancën tuaj.

Vonesa e vaktit pas stërvitjes

Është shumë e rëndësishme të hani diçka menjëherë pas stërvitjes (brenda gjysmë ore).

Ky vakt duhet të jetë kompleks, pra të përfshijë karbohidrate dhe proteina.

Qëllimi i tij është rikuperimi i muskujve.

Kufizime të konsiderueshme në marrjen e karbohidrateve

Karbohidratet janë “karburanti” i trupit dhe mungesa e tyre çon në prishjen e muskujve.

Të fundit

Pija që lufton pagjumësinë

Kjo bimë mjekësore është e pasur me vitamina A, B, D, E dhe K, hekur, kalcium, kalium, zink, magnez. Gjithashtu ndihmon në problemet me traktin urinar, sëmundjet e mushkërive dhe lodhjen kronik

Zbuloni çfarë tregon forma e trupit për shëndetin e zemrës

Një studim i publikuar së fundmi në Revistën Evropiane për zemrën, thotë se forma e trupit e njeriut është sinjalizuesi më i mirë i sëmundjeve të zemrës. Në krahasim me indeksin e masë

Qumështi apo kosi, cili është më i mirë për mëngjes?

Produktet e bulmetit janë një pjesë e rëndësishme e çdo regjimi të shëndetshëm ushqimor. Megjithatë, në disa aspekte, përzgjedhja e llojit të duhur të produkteve të bulmetit bën një n

Balsami i mrekullueshëm për shëndetin dhe gjithë organizmin

Vetitë kuruese të lules së basanit, një bimë barishtore që në gjendje natyrale rritet kudo, janë të njohura në mbarë botën. Përdorimi i gjerë i kësaj bime në mjekësinë popullore apo

Mjekët e konsiderojnë minierë të vërtetë vlerash ushqyese

Shpeshherë janë quajtur edhe “Pema e paqes” për shkak të mbijetesës së bombës në Nagasaki, Molla e Lindjes, Pema e 7 Virtyteve apo Ushqimi i Perëndive etj, me pak fjalë hurma është fru

Përfitimet shëndetësore të çajit jeshil me limon

Çaji jeshil me lëng limoni është një pije qetësuese që mund ta shijoni në çdo kohë të ditës. Ky lëng është gjithashtu shumë ushqyes dhe hulumtimet kanë zbuluar se shoqërohet me një

Info Tjera